E-mail Vraagje probleem webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Op mijn webmail Telenet heb ik een alias mailadres verwijderd maar de mails (spam) op dit adres blijven binnenkomen. Ik heb Telenet daarvoor een bericht gestuurd en ze hebben de betreffende alias ook verwijderd bij hun. Nu de mails blijven binnenkomen op de alias na verschillende meldingen, is nu al maanden aan de gang en ze zeggen dat ze het niet verstaan, maw ze kunnen mijn probleem niet oplossen. Ikzelf heb al geprobeerd met verschillende email regels op te stellen, maar dit werkt niet, mails blijven binnenkomen.
Vind het zelf schandalig van Telenet dat ze zo een klein probleem niet kunnen oplossen.
Kunnen jullie mij misschien een tip geven wat ik nog zou kunnen doen, deze alias mailadres was van mijn vroegere vereniging die niet meer bestaat.
Bedankt
 
Miss. gebruik maken van een andere webmail provider?
B.v.
Ik werk ook met Outlook, maar ik wilde weten of er geen oplossing was betreffende die verwijderde alias van Telenet, de meeste spam mails die op het adres binnenkomen gaat wel naar de spammap maar vind dit niet de perfect oplossing, maar allé toch bedankt (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan