Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Whop
Je betaalt nog altijd € 61,45 (met 1 gehuurde HD Digicorder)
Je downloadsnelheid verdubbelt van 30 Mbps naar 60 Mbps
Je uploadsnelheid verhoogt licht van 2,5 Mbps naar 3 Mbps

Last Result:
Download Speed: 56079 kbps (7009.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 2850 kbps (356.3 KB/sec transfer rate)
Latency: 11 ms
woensdag 21 augustus 2013 18:18:05

Dit is ook draadloos.

ik heb géén Whop abbo maar nog steeds mijn oude Fibernet Shake en ik haal dezelfde snelheid (zelfs iets meer ) dan u Luc
Download Speed: 57297 kbps (7162.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 3785 kbps (473.1 KB/sec transfer rate)
Latency: 20 ms
woensdag 21 augustus 2013 18:53:20
 
@ Nickkenny

ik denk dat je gebruikt maakt van de verkeerde draadloze verbinding ....
zijn er meer draadloze verbindingen te gebruiken ...indien zo neem je eens een andere
 
De 300Mbps uit het screentje van lucdebruycker is de verbindingssnelheid tussen de draadloze modem en de PC, dit staat dan ook los van de downloadsnelheid die je meet via een speedtest.
zeg ventje ga je altijd comment geven als ik iets schrijf....denk je echt dat ik zo dom ben
wat je zegt weet ik ook...maar 300 is toch ok met wifi haal ik 54 daarmee...
sorry he.............................
 
qtex dit is wel Whop e geen Whoppa dus het goedkoopste abonnement met vaste telefoon inbegrepen dan kan je ook gratis tot 1000 minuten per maand met je vaste lijn naar GSM nummers bellen na 16 uur en in de weekends en feestdagen. Dus ook kabel inbegrepen.
 
Met lan verbinding heb ik een waarde van Download Speed: 52000 kbps .

Is dus toch nog niet zo slecht?
Je wireless mag je zeker niet als referentie nemen. Je Wired is goed, misschien niet perfect, maar toch goed, 52Mbps.

Je snelheid bij Telenet is dus zeker in orde.
 
zeg ventje ga je altijd comment geven als ik iets schrijf....

Neen vent.

Maar zoals je het formuleerde ("wow telenet is echt super... 300mbps met wifi dan nog jawadde") komt het over als dat je vanuit gaat dat dat de downloadsnelheid is en dat is niet zo. Vandaar mijn terechte aanvulling.
 
Dat kan tal van redenen hebben. Zoals ik zei, je mag wireless niet als referentie gebruiken om je snelheid te testen. Als je nu zegt; voordien had ik wired 60Mbps en nu 50Mbps, dan hebben we waarschijnlijk een been om op te staan. Maar draadloos spelen teveel andere factoren mee.
 
@Dragon zou ik iets mogen vragen?is niet echt over snelheid..maar ook over verbinding is korte vraag...
want hier moet je .....
 
Bij mij werken deze instellingen goed:
00000000.jpg
 
Sinsdien is er niets veranderd bij mij , maar bij telenet komen er wel altijd maar draadloze toestellen bij en er zijn meerdere mensen waarvan de snelheid verminderd is. Ook bij tv kijken is er soms kleine vierkantjes soms , en dan zeggen ze bij telenet dat het aan de kabel ligt, een vriend van mij had dit probleem met de vierkantjes en daar hebben ze een andere kabel gelegd en resultaat na een week weer dezefde vierkantjes ????
 
Is dus toch nog niet zo slecht?
Je wireless mag je zeker niet als referentie nemen. Je Wired is goed, misschien niet perfect, maar toch goed, 52Mbps.

Je snelheid bij Telenet is dus zeker in orde.

Zeker niet slecht. De draadloze modem zal zich dan ook binnenshuis bevinden. Nu weet ik waar telenet de draadloze modem in de garage of kelder geplaatst hebben. 0,0 bereik. Technieker komt terug en er worden nog eens extra kosten aangerekend om een draadloze router te plaatsen + kosten van de kabel van de modem naar de draadloze router + nog eens kosten om een nieuwe draadloze verbinding te maken.
Voor wie zijn die kosten eigenlijk.
Voor telenet omdat de eerste technieker niet slimmer was om de draadloze modem in de kelder of garage te plaatsen of voor de klant?
 
Ik begrijp je vraag niet?
heb al jaren dit probleem om de 3of langer dagen rond 21a 22uur valt internet soms effe weg...als ik tornooi speel is dat wel lastig had dit bij BGC Dommel nu Scarlet heb ergers gelezen dat dit iets is van de providers en dat ergers in modem instelling kan doen dat disconnect korter is..duidelijk? en klopt het?
 
Zeker niet slecht. De draadloze modem zal zich dan ook binnenshuis bevinden. Nu weet ik waar telenet de draadloze modem in de garage of kelder geplaatst hebben. 0,0 bereik. Technieker komt terug en er worden nog eens extra kosten aangerekend om een draadloze router te plaatsen + kosten van de kabel van de modem naar de draadloze router + nog eens kosten om een nieuwe draadloze verbinding te maken.
Voor wie zijn die kosten eigenlijk.
Voor telenet omdat de eerste technieker niet slimmer was om de draadloze modem in de kelder of garage te plaatsen of voor de klant?

Sinsdien is er niets veranderd bij mij , maar bij telenet komen er wel altijd maar draadloze toestellen bij en er zijn meerdere mensen waarvan de snelheid verminderd is. Ook bij tv kijken is er soms kleine vierkantjes soms , en dan zeggen ze bij telenet dat het aan de kabel ligt, een vriend van mij had dit probleem met de vierkantjes en daar hebben ze een andere kabel gelegd en resultaat na een week weer dezefde vierkantjes ????<!-- google_ad_section_end -->
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan