Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Vanmiddag ineens liep FF vast,kon niet in taakbeheer,gewoon alles vast.Zodus laptop maar uitgezet met de knop!
Start trug op krijg melding Windows voor bereiden voor herstel>herstel kan lang duren of zo iets,tijdje niks op scherm>trug windows....zo bleef het maar in loop!
Geraak in veilige modus maar als ik op opties geavanceerde opties klik via F8 begint het spelleke trug zo als hierboven!
Heb één herstel cd van Medion maar dat wil ook niet lukken iets met GPT
Harde schijf eruit gehaald en gekoppeld via usb aan pc!kon alleen de recovery partie lezen!Andere partities iets van RAW melding !Wat is hier loos???
mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lees post #130 door Ddragon heeft je de oplossing aangereikt .

en bezie het filmpje ...

**het komt er op neer dat je totaal een nieuwe instal dient te doen ...
 
beste vrienden dit lukt niet !!als ik raid aanzet start laptop niet op.en alles veranderd in bios dan staat die samsung ineens eerst enzo...
**het komt er op neer dat je totaal een nieuwe instal dient te doen ...
bedoel je verse windows???
 
Je dient Windows best te herinstalleren wanneer je zoiets aanpast ivm disk controller... gaat anders niet werken vrees ik. Is een klein moeite normaal wanneer er enkel OS opstaat0
 
@Dragon wil dit zeker doen hoor.... maar ga ik niet op zelfde probleem komen...waarschijnlijk zal die SSD er toch nog staan als NTFS...en dit zou niet mogen he!
of zie het het verkeerd?
mvg
 
de windows die nu aanwezig is dient verwijderd te zijn voor dat je RAID ga activeren ..
denk effe mee... zodus raid activeren....pc start dan nie op!maar dan install dvd plaatsen... en verse install is het dit ?

heb wel drivers schijfje kan ik daar iets mee doen
8.JPG
wil je prints zeg maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan