Varia Problemen met mijn agenda op pc en smartphone (android)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al jaren een agenda op mijn pc (google agenda) en op mijn smartphone (en op die van mijn echtgenote). Tot nu toe werkte dat uitstekend, doch sedert enkele dagen gebeuren er vreemde dingen. Niet alles wat ik om mijn pc in de agenda zet komt in mijn (onze) smartphones... Sommige zaken wel andere niet. Zeer vervelend omdat wij zo afspraken mislopen (voor mijn gehandicapte is dat dramatisch) Als ik een afspraak maak in mijn Phone, dan komt die ook niet meer op mijn pc en op de agenda van mijn vrouw. Enkel nog sommige die ik via mijn pc inzet komen door.
Ik ben geen held in pc zaken en durf de agenda dan ook niet verwijderen op onze drie plaatsen. IK weet niet hoe die terug te plaatsen, en dan ben ik alles kwijt. Het is niet normaal dat ik een agendapunt op de agenda zet dat dit er komt op staan en vijf minuten later een andere taak er op zet, dat het noch op ùmijn phone noch op die van mijn vrouw komt staan. Is er iemend die ons a.u.b. kan helpen? Dank bij voorbaat.
 
Op je PC ben je ingelogd op Chrome met je Google account.
Op je smartphone duidelijk niet of niet meer ... syncronisatie is dus verstoord voor alles wat op je Phone gebeurd.

Die login moet je dus op je Phone herstellen en nakijken of de synchronisatie nog ingeschakeld staat.
 
Dank je wel maar ik heb geen iphone, het is een Samsung, ook mijn vrouw heeft een Samsung. Stomme vraag misschien, hoe kan ik op mijn phone synchroniseren, ben een dummy wat dat betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan