Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Vanmiddag ineens liep FF vast,kon niet in taakbeheer,gewoon alles vast.Zodus laptop maar uitgezet met de knop!
Start trug op krijg melding Windows voor bereiden voor herstel>herstel kan lang duren of zo iets,tijdje niks op scherm>trug windows....zo bleef het maar in loop!
Geraak in veilige modus maar als ik op opties geavanceerde opties klik via F8 begint het spelleke trug zo als hierboven!
Heb één herstel cd van Medion maar dat wil ook niet lukken iets met GPT
Harde schijf eruit gehaald en gekoppeld via usb aan pc!kon alleen de recovery partie lezen!Andere partities iets van RAW melding !Wat is hier loos???
mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe kom je er nu bij om te zeggen mijn C was iets van 200Gb
de harde schijf die in je laptop zat was 750Gb dus had je deze ingedeeld in partities en was je C dus een 200Gb groot .
om de SSD te verwijderen dien je deze eerst los te koppelen ....of wilde jij enkel de hardware verwijderen (welke dus niet aanwezig is ! )
 
hoe kom je er nu bij om te zeggen mijn C was iets van 200Gb
de harde schijf die in je laptop zat was 750Gb dus had je deze ingedeeld in partities en was je C dus een 200Gb groot .
om de SSD te verwijderen dien je deze eerst los te koppelen ....of wilde jij enkel de hardware verwijderen (welke dus niet aanwezig is ! )
ja die 750 was ingedeeld staat wel ergers vermeld!
SSD loskoppelen ja zeg mij eens waar!volgens wat ik heb gelezen links en rechts is dat mobo ingebouwd

ze is toch aanwezig 4.JPG
 
ik heb al 3x de handleiding van deze Medion Akoya P7818 ( MD99095) nagelezen en nergens word er verwezen naar de ingebouwde ssd .
er word wel gesproken over de harde schijf maar niet over de ssd.
bijgevolg vermoed ik dan ook dat deze dus ergens diep verborgen zit...het zou me verbazen mocht deze daar zitten waar normaal gezien je RAM geheugen zit !
 
ik heb al 3x de handleiding van deze Medion Akoya P7818 ( MD99095) nagelezen en nergens word er verwezen naar de ingebouwde ssd .
er word wel gesproken over de harde schijf maar niet over de ssd.
bijgevolg vermoed ik dan ook dat deze dus ergens diep verborgen zit...het zou me verbazen mocht deze daar zitten waar normaal gezien je RAM geheugen zit !
Gij 3X lol...ik al 20x.. en zo als je zegd nergers iets!
Als bij Speecy kijk lees ik toch dat ze niet werk...of ben ik verkeerd?
5.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan