Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Vanmiddag ineens liep FF vast,kon niet in taakbeheer,gewoon alles vast.Zodus laptop maar uitgezet met de knop!
Start trug op krijg melding Windows voor bereiden voor herstel>herstel kan lang duren of zo iets,tijdje niks op scherm>trug windows....zo bleef het maar in loop!
Geraak in veilige modus maar als ik op opties geavanceerde opties klik via F8 begint het spelleke trug zo als hierboven!
Heb één herstel cd van Medion maar dat wil ook niet lukken iets met GPT
Harde schijf eruit gehaald en gekoppeld via usb aan pc!kon alleen de recovery partie lezen!Andere partities iets van RAW melding !Wat is hier loos???
mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je heb daarna de SSD terug geplaatst zeg je en geformateerd ...
je heb dan 2 volume's F en D ? *hoe is dit mogelijk als je enkel formateerd !! verwijder de 2 volume' via schijfbeheer ..
de Intel Rapid Storage (IRS) bevind zich op de Medion driver CD (dat was diegene die het eerste stond op de afbeelding daarstraks ..)
 
Ga naar de medion website, ga naar de service voor download en selecteer je model. De standaard werkmethode.
maw, kom je op deze link: MEDION België - Productinformatie

Selecteer daar deze twee downloads en installeer beiden. Herstart daarna en volg voorgaande instructies van men betreffende post.

Chipset Driver MEDION AKOYA E623x/P781x Notebook Pilote Chipset
Intel® Rapid Storage Technology MEDION AKOYA E623x/P781x Notebook
 
nog thans heeft hij de orginele meegeleverde Medion driver cd in zijn bezit ..
Ashampoo_Snap_2014.08.18_22h40m52s_006_.jpg
 
Ga naar de medion website, ga naar de service voor download en selecteer je model. De standaard werkmethode.
maw, kom je op deze link: MEDION België - Productinformatie

Selecteer daar deze twee downloads en installeer beiden. Herstart daarna en volg voorgaande instructies van men betreffende post.

Chipset Driver MEDION AKOYA E623x/P781x Notebook Pilote Chipset
Intel® Rapid Storage Technology MEDION AKOYA E623x/P781x Notebook
ja welke piste moet ik doen?van je of Qtex?
want de meet komt mms in zicht he!
@Qtex volumes verwijderd nu is het zo
Knipsel.jpg
 
dat ziet er al veel beter uit ...
volg de piste van Ddragon om de 2 drivers op te halen , dan ben je zeker dat je de nieuwste heb .
heb je deze geinstalleerd dan volg je verder de pdf op ..
 
dan ga je via start > programs in de lijst zoeken naar de Intel® Rapid Storage Technology (IRS ) want deze zou daar dan volgens de tekst aanwezig moeten zijn .

zie jij echter deze niet staan kun je deze via een zoek opdracht wellicht wel vinden .
 
dan ga je via start > programs in de lijst zoeken naar de Intel® Rapid Storage Technology (IRS ) want deze zou daar dan volgens de tekst aanwezig moeten zijn .

zie jij echter deze niet staan kun je deze via een zoek opdracht wellicht wel vinden .
bij zoeken sturen ze me na websites!in verkenner vind ik het ook niet!
 
icoontje rechtsonder in je taskbar, waar je tijd terug te vinden is.
Ben je zeker dat je Interl Rapid Storage software geinstalleerd hebt? Dus niet alleen de chipet driver, welke je al de nieuwste hebt.
 
..

deze heb ik install gedaan
Bekijk bijlage 13006
ja heb icoontje van intel maar niet van rapid storage

Kan je dan aub naar de folder C:\MEDION gaan en daar de app installeren?
Ik hoop dat je gemerkt hebt dat dit een executable zip was die zich uitpakt in de voorgestelde folder?

Probeer aub ook eens out of the box mee te denken. Een applicatie installeren ga ik hier nu niet in detail uitleggen. We vragen hier nu zeer eenvoudige dingen. Kijk en probeer even na te denken...
 
Kan je dan aub naar de folder C:\MEDION gaan en daar de app installeren?
Ik hoop dat je gemerkt hebt dat dit een executable zip was die zich uitpakt in de voorgestelde folder?

Probeer aub ook eens out of the box mee te denken. Een applicatie installeren ga ik hier nu niet in detail uitleggen. We vragen hier nu zeer eenvoudige dingen. Kijk en probeer even na te denken...
Ja Dragon denk al bijna 4 dagen mee heb de app gevonden... pdf staat open op andere pc...
waar moet ik nu klikken aub sorry man word te oud denk ik pfff
4.jpg
 
Staat allemaal ok in je screenshot. Gewoon bevestigen en zou in orde moeten zijn.

Succes!
denk dat het geslaagd is!!!
in schijfbeheer is alleen nog mijn HD te zien en ook op deze pc!zodus zou die cache-ssd werken zeker! zo was het vroeger! je bent mijn held!
natuurlijk bedank ik ook zeker Qtex voor al de tijd !ook Ranger die zegde HD is overleden!
als ik één van jullie tegen kom ja wat pintjes zeker
merci voor alles
mvg
note:test gedaan laptop vliegt weer!!!
zodus heel groot slot zeker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan