Onmiddelijk na het drukken op de powerknop begint hij die biepjes te geven had ik begrepen.
Dan is het geen driverprobleem of geen windowsprobleem.
Dat zijn biosbiepjes, dus een probleem op het moederbord.
Je hebt 2 pci xpress x16 slots, beide kunnen een videokaart hebben.
Met ATI heb ik geen ervaring, maar in de link van je eerder bericht lees ik dit:
ATI CrossFire X™ and Hybrid graphics
ATI Hybrid Graphics technology automatically improves system performance by enabling the ability for both discrete graphics and integrated graphics to render simultaneously – further increasing graphics firepower. With the CrossFire X™ can support up to two dual-GPU graphics cards.
Je pc kan beide kaarten gelijk ingeschakeld hebben, Daartoe gebruikt ATI de crossfiretechnology.
NVIDIA (je nieuwe kaart) gebruikt een andere technology, dus die crossfire moet ook uitgeschakeld worden.
Hoe dat precies werkt weet ik niet, dat is voer voor gamers.
Als dat ook allemaal juist staat is het enige dat nog overblijft dat je bij het plaatsen van de kaart iets anders in je pc hebt geraakt (misschien het RAM geheugen.
Biept de pc ook als je de videokaart er uit haalt?
Als het biepen stopt op dat moment is alles in orde met het moederbord en ligt het aan de settings on je bios, ofwel de videokaart die niet compatibel is met de ATI technologie die in je moederbord zit.