Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb vandaag een grafiche kaart gekocht de e-geforce 8800 gt nu is het probleem als ik de kaart in men pc stop en steek men pc aan begint hij massas te tuuten wat zou dat zijn
 
Hmmm, dat lijkt in orde te zijn, je hebt zelfs 2 pci xpress x16 sloten om zo 2 kaarten te plaatsen.
Wel kan er een conflict zijn tussen beide kaarten.
Je onboardkaart zal nog ingeschakeld staan en is een ATI (van AMD), je plaatst nu een sterke nvidiakaart wat een geheel andere technologie is.
Voor je de nieuwe kaart plaatst moet je de onboard uitschakelen via het bios van je pc.
Als je niet weet hoe zal ik morgen eens kijken om het je uit te leggen.
 
hallo het is een amd heb al gebrobeerd men grafiche kaart uit te schakelen in me bios maar hij doe het ook dat tuuten of wel doe ik iets mis maar moet ik eerst men oude grafiche drivers van ati verwijderen of hoefd dat niet
 
Onmiddelijk na het drukken op de powerknop begint hij die biepjes te geven had ik begrepen.
Dan is het geen driverprobleem of geen windowsprobleem.
Dat zijn biosbiepjes, dus een probleem op het moederbord.
Je hebt 2 pci xpress x16 slots, beide kunnen een videokaart hebben.
Met ATI heb ik geen ervaring, maar in de link van je eerder bericht lees ik dit:

ATI CrossFire X™ and Hybrid graphics
ATI Hybrid Graphics technology automatically improves system performance by enabling the ability for both discrete graphics and integrated graphics to render simultaneously – further increasing graphics firepower. With the CrossFire X™ can support up to two dual-GPU graphics cards.

Je pc kan beide kaarten gelijk ingeschakeld hebben, Daartoe gebruikt ATI de crossfiretechnology.
NVIDIA (je nieuwe kaart) gebruikt een andere technology, dus die crossfire moet ook uitgeschakeld worden.
Hoe dat precies werkt weet ik niet, dat is voer voor gamers.
Als dat ook allemaal juist staat is het enige dat nog overblijft dat je bij het plaatsen van de kaart iets anders in je pc hebt geraakt (misschien het RAM geheugen.
Biept de pc ook als je de videokaart er uit haalt?
Als het biepen stopt op dat moment is alles in orde met het moederbord en ligt het aan de settings on je bios, ofwel de videokaart die niet compatibel is met de ATI technologie die in je moederbord zit.
 
Biept de pc ook als je de videokaart er uit haalt?
Als het biepen stopt op dat moment is alles in orde met het moederbord en ligt het aan de settings on je bios, ofwel de videokaart die niet compatibel is met de ATI technologie die in je moederbord zit.

Biept hij dan niet meer, dan ligt het aan de kaart.
Dus biept hij nog of niet?
 
Over de extra voeding, die is inderdaad verplicht.
Je doet er goed aan eerst eens onderstaand artikel goed na te lezen.
Haal de kaart even uit je pc, start deze normaal op om na te gaan of het biepen stopt.
Het bios geeft niet altijd biepjes alleen maar omdat er te weinig stroom is.
En is je voeding berekend op je nieuwe configuratie?
Heb je 600 Watt of meer ter beschikking of zit je nog met een oude 350 of 400 watt voeding?
Een recente voeding heeft steeds de nodige kabels en fiches om videokaarten en de rest te voeden.

nVidia GeForce 8800 GT test | Hardware.Info België
 
grafiche kaart

grafiche kaart

hallo heb er een voeding kabel in gestoken en nu piept hij niet meer maar heb nu het volgende probleem heb een nieuwe instal gedaan windows 7 NU HIJ START OP MAAR ALS IK AAN HET GROEN BALKE KOM ZIE IK GEWOON EEN ZWART SCHERM EN NIET ME BEREUBLAD
 
Had je voorheen vista staan, dan kan het daardoor komen. Anders kan het ook een onvoltooide setup van windows 7 zijn, misschien van een vorige poging om windows 7 te installeren.
Of gebruik je recoverycd's?
 
Dan zal het de oude windows 7 zijn. bij opstart van de setup eens geavanceerde opties gebruiken en onnodige partitie's wegdoen. Nieuwe partities aanmaken en clean install zonder problemen.
Nu je toch herbegint is het een kleine moeite om het nu eens goed over te doen.
Let er wel op geen noodzakelijke partitie's te wissen, bvb recoverypartitie van de fabrikant (13 tot 17 gig denk ik).
De hidden systempartition (niet altijd aanwezig) is 100MB en mag je wel wegdoen.
 
grafiche kaart

grafiche kaart

het probleem lig niet bij vista of windows 7 als ik de drivers van me grafiche kaart instaleer en op nieuw op start dan pas blijf hij hangen en loopt niet meer verder en als ik in veilege modus op start en de drivers werwijder dan start tie normaal op zijn de disply drivers dien raar doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan