pc wil niet meer opstarten helemaal niets geen bibtonen van de bios niets, na het voorzien van stroom begint het lampje van stroomvoorziening te branden, als ik dan op de startknop druk blijft het opstartlampje continu branden maar voor de rest niets geen infoscherm geen bios bibs helemaal niets. Als het me dan toch eens lukt loopt hij na een tiental minuten vast bij een reset na het vastlopen start deze niet meer op:5956:, ook kan ik als hij dan eindelijk eens opstart herstarten zonder problemen (hiermee bedoel ik dan onmiddellijke herstart). :vraagteken:[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
pc is terug en draaid weer, moederbord was schijnbaar stuk heb dus een nieuw moederbord moeten laten steken. Maar heb wel een ander probleem, heb de pc afgehaald in de winkel thuis aangesloten draaid voorlopig prima maar kan niet op internet, als ik ga kijken bij Instellingen=> netwerk verbindingen dan moet ik vaststellen dat mijn Lan verbinding is verdwenen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. :vraagteken: ;!
[/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: