Status
Niet open voor verdere reacties.
beste ,

Sinds enkele dagen kan ik mijn laptop niet meer opstarten
er staat windows 8 ( upgrade naar 8.1 ) op.

Ik heb ook al met een blauw scherm te maken gehad met foutcode 0xc0000001 dacht ik te zien
wie zou me kunnen helpen in deze benarde situatie ?

dank bij voorbaat

mvg
italia
 
Laatst bewerkt:
8 maanden oud is geen garantie om geen defect te krijgen aan je harddisk. Dat is een component waarbij je vrijwel 99% kans hebt dat die het ooit begeeft. Sommige al onmiddellijk na gebruik, anderen na 10 a 15 jaar.

inderdaad kan het gebeuren dat een schijf het zomaar begeeft ...
zelf eens aan de hand gehad hier met een 11 maanden oude WD schijf ..deze werd dan ook gratis omgeruild voor een nieuwe .
 
wist ik niet qtex ,
ondertussen staat men acer logo nog steeds op de laptop en is er een witte onderbroken cirkel onderaan het scherm rondjes aan het draaien na 3 x mijn batterij gereset te hebben met het kleine gaatje dat ik heb ingedrukt een aantal seconden met paperclip ...
ik wacht nu best af wat hij doet ...
 
je kan nog effe wachten maar er zijn al 40 minuten voorbij en ik vrees hier dan ook het ergste !
niet zozeer dat de schijf stuk zou zijn maar eerder dat er dus geen besturingssysteem meer te vinden is !
daar jij dus vermelde om 21.15uur al het acer logo te zien !
 
daar jij niet over de licentie code beschikt kun je in feite niet veel meer dan deze terug binnen te brengen bij Acer zelf en hopelijk brengen ze deze dan ook onder de garantie in orde ...maar ik betwijfel hier of er wel sprake kan zijn op garantie !
dit omdat de problemen pas ontstaan zijn nadat jij de Windows 8.1 terug gezet heb naar de Windows 8
*een andere optie is dat je zelf dus een Windows licentie aankoopt en tracht om een verse installatie te doen ...
een goedkope Windows 10 licentie kun je aankopen bij G2play
 
ik denk dat dit geen problemen zal geven
eigenlijk is dit een hardware kwestie niet en valt onder garantie
ik zal hem binnen steken in de winkel en zie wel verder wat er mee gebeurd
iedereen alvast bedankt om me te helpen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan