Office Opstarten

Goedendag,
Probleem wat bij mij al een tijdje speelt. Mijn Microsoft Office onderdelen, zoals Word en Excel stoppen er na 5 seconden mee bij het opstarten van de programma's. De programma's gaan niet verder met het opstarten. Op verschillende manieren Office verwijderd (zodat het helemaal van de computer is verwijderd)en opnieuw geinstalleerd. (office 2019, 2021 en 2024 geprobeerd) Het euvel blijft bestaan. Ik heb Windows 11 met alle updates en zet de anti4us uit bij het installeren.
Alvast bedankt
 
je heb ook verborgen mappen nog, daar vind je ook mappen die office noemen
je kan verborgen mapen zichtbaar maken via

windows 11 = weergaven >> weergaven >> verborgen Items
windows 10 = beeld >> verborgen Items
 
alles is er elke keer af. Alle office versie en 365
Als u dit gedaan hebt met een office uninstaller zal er nog een massa achtergebleven zijn.
als u echt "alles" wilt verwijderen van office 365 maak dan gebruik van Revo Uninstaller en ga zo diep mogelijk. Wel eerst de versie die u wilt verwijderen terug installeren.
 
Klopt, had ik ook al gelezen. Maar als de applicatie crashed, staat dat 100% zeker in de application logs. Dus het antwoord "niets gevonden wat mij zou kunnen helpen" is vrij onwaarschijnlijk. Ik zeg niet dat de log data geweldig nuttig gaat zijn. Maar die gaat zeker aanwezig zijn.
 
Natuurlijk wil je dat een programma werkt hoe dat jij het wil, maar wanneer echt helemaal niets lukt om e.e.a. weer aan de gang te krijgen is er nog altijd de (gratis) "Open office Libre. Mij bevalt die uitstekend.
Groet,
Cor
 
Dit is helemaal niet wat je zegt....
zoals Word en Excel stoppen er na 5 seconden mee bij het opstarten van de programma's

maw, ze starten... en stoppen na 5 sec. Wanneer een applicatie niet op een normale manier 'stopt', laat die vrijwel altijd een spoor na. Zeker de applicaties van Microsoft Office.

Maar bon, we hebben al het nodige advies gegeven.
 
Terug
Bovenaan