Status
Niet open voor verdere reacties.
beste ,

Sinds enkele dagen kan ik mijn laptop niet meer opstarten
er staat windows 8 ( upgrade naar 8.1 ) op.

Ik heb ook al met een blauw scherm te maken gehad met foutcode 0xc0000001 dacht ik te zien
wie zou me kunnen helpen in deze benarde situatie ?

dank bij voorbaat

mvg
italia
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ja, je moet je voorstellen dat alles vernieuwd wordt en er op dit moment nog geen goede drivers zijn geladen. De chipset zal op halve kracht draaien.
Laat de pc met rust en laat de installatie z'n werk doen.
 
Windows is nog niet opgestart, dus er zal geen slaapstand komen. Je bent met een recovery bezig.
Als alles opnieuw is geinstalleerd zal hij opnieuw opstarten en meestal moet je dan bepaalde gegevens invoeren. Gegevens die je ook in heb moeten voeren toen je de pc nieuw gekocht had.
 
begrijp ik het goed en heb jij getracht om de Windows 8.1 te herstellen door deze te vernieuwen ...!
ik begreep echter uit je openingsbericht dat je trachtte de Windows 8 te upgraden naar de 8.1 maar dat dit dus mislukte en je bijgevolg de foutcode 0xc0000001 te zien kreeg ...daarom dat ik je er eerder op wees om je pc te herstellen naar de Windows 8 !
 
hey Qtex ,
ik had deze laptop gekocht met win 8 en later heeft deze een upgrade gedaan naar win 8.1
na enige tijd gebruikt te hebben werd de pc steeds trager en trager
dan heb ik fabrieksherstel gedaan dus terug opnieuw win geinstalleerd via de optie op de laptop zelf naar fabrieksherstel.
daarmede dacht ik dat ik terug opnieuw van start kon gaan en dan heb ik die foutcode gekregen
heb dan win recover 8.1 hiervan gedownload en nu ben ik gekomen aan mijn laatste bericht
beetje duidelijker ;)
 
jij had er dus al een Windows 8.1 opstaan en bijgevolg kon je en mocht je de Recovery ( fabrieksherstel ) niet gebruiken !
*jij diende de pc te vernieuwen met de optie die dan ook aanwezig was in de Windows 8.1 zelf !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan