nieuw "oud lid"

Status
Niet open voor verdere reacties.

felixL

Beginnend lid
Na een clean instal kon ik niet meer inloggen bij PC-tuts, dan maar een nieuw account gemaakt. Want ik ken PC-tuts al jaren. Ik ben een 76 jarige PC liefhebber.

In ieder geval "Welcome Back"

Wilt u uw oude account terug ? Dan moeten wij wel uw oude accountnaam weten om hiermee iets te doen.
Of wilt u verder onder de nieuwe naam.

Wij kunnen u een wachtwoord reset sturen, maar dan moeten wij wel weten om welk account het gaat en het door u opgegeven emailadres van uw oude account moet natuurlijk nog bestaan.

Mij oude accountnaam weet ik niet meer. Dus moet ik maar verder met de nieuwe, nogmaals bedankt.

Dat is jammer.
Als u het emailadres weet waarmee u zich toen heeft geregistreerd kunnen wij opzoeken welk account daarbij hoort.

Als u ook dat niet meer weet dan kunnen wij hier niets meer mee doen en zal u verder moeten gaan met het nieuwe account.

Dat is jammer.
Als u het emailadres weet waarmee u zich toen heeft geregistreerd kunnen wij opzoeken welk account daarbij hoort.

Als u ook dat niet meer weet dan kunnen wij hier niets meer mee doen en zal u verder moeten gaan met het nieuwe account.
@Skippy Als hij nog weet heeft van gemaakte topics , kunnen we zijn gebruikersnaam zo wel nog achterhalen :).

niet slim van je om zomaar je email adressen kenbaar te zetten jij wilt blijkbaar veel gespamt worden ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan