Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar gaat het niet om hé ... het gaat om de account die je kan aanloggen zonder paswoord.Andere Microsoft producten heb ik niet en niemand komt in de buurt van mijn PC zonder dat ik dat zie.
Mijn bankrekeningnummer is niet bekend bij Microsoft. Alleen bij enkele vaste relaties zoals de woningstichting en dergelijke.En dat zul jij pas weten als het van je bankrekening gaat ...
dus je bankrekening is niet terug te vinden op je PC ??? ... Dream on !Mijn bankrekeningnummer is niet bekend bij Microsoft. Alleen bij enkele vaste relaties zoals de woningstichting en dergelijke.
Wat een bangmakerij toch allemaal.
Houd nu alstublieft op! Het is vervelend wat u doet!dus je bankrekening is niet terug te vinden op je PC ??? ... Dream on !
Dat klopt natuurlijk niet maar je apprecieert het blijkbaar niet dat we erop wijzen waar deze en andere van je redeneringen fout zitten. Dat vind je vervelend. OK, ik zal dat dus ook niet meer doen.Houd nu alstublieft op! Het is vervelend wat u doet!
Mijn bankrekening is alleen te bereiken via een Digipas met pincode.
Blijft onmogelijk om een Microsoft account zonder enige herkenning van wachtwoord, pincode of hello Windows 11 te gebruiken.Wie zegt nu dat ik geen wachtwoord heb?
Ik heb een wachtwoord en een pincode.
Maar mijn apparaat start op zonder deze dingen.