Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk hd kapot,nu steek ik een andere er in,
geeft die bij opstart bootmgr ontbreekt?
en graak niet in bios niet met f2 f8 del ctrl alt esc

help dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
During startup when the Acer logo shows, press the F2 key to enter BIOS Setup, where you can set system parameters.

Om verder te gaan op...
ik denk hd kapot,nu steek ik een andere er in,
geeft die bij opstart bootmgr ontbreekt?
Op een nieuwe (lege) HD moet uiteraard eerst een nieuw besturingsysteem (en de nodige drivers van Acer) geinstalleerd worden vooraleer van deze HD kan opstarten.
 
Je BIOS verwijderen is niet zo gemakkelijk, dus dit zal wel niet het geval zijn.
Je BIOS raadplegen doe je dmv F2 te drukken tijdens de POST (vlak na het starten van het toestel), zoals reeds beschreven in post #4.
 
Nee graal niet in bios niet met f2 ook niet met f8 of met f12 heb alles geprobeerd ook del toets druk zelfs konstand op de toetsen op af ik weet het niet meer ik denk naar de winkel en betalen maar
 
Nee graal niet in bios niet met f2 ook niet met f8 of met f12 heb alles geprobeerd ook del toets druk zelfs konstand op de toetsen op af ik weet het niet meer ik denk naar de winkel en betalen maar

Met F2 moet dit lukken. Maar met nieuwere toestellen is het tijdmoment waarop dit mogelijk is vrij kort. Dus laptop opzetten en meermaals snel achter elkaar op de F2 toets drukken... totdat je in het BIOS komt. Dit lukt zelden of nooit door éénmalig de betreffende toets in te drukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan