Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben even wat gaan rondkijken en vind van deze film inderdaad enkel HDCAM versies, dus de kwaliteit zal zo slecht zijn dat het de moeite niet loont. Vergeet dat ding maar en onthoudt vooral wat je hebt bijgeleerd.vanwaar heb je deze film vandaan .. want op spotnet staat deze niet vermeld .. mogelijk van een torent afgehaald !
Je zou de film eens op de C schijf moeten zetten in de hoofd of root directory.
Open dan Powershell en geef de opdracht CD C:\
Geef daarna de opdracht DIR en je ziet alle mappen en bestanden staan die in de root op de C schijf staan. Als het goed is dus ook de film compleet met ware extentie.
( leve de oude DOS commando's )
Ik ben even wat gaan rondkijken en vind van deze film inderdaad enkel HDCAM versies, dus de kwaliteit zal zo slecht zijn dat het de moeite niet loont. Vergeet dat ding maar en onthoudt vooral wat je hebt bijgeleerd.
ik zou al beginnen met de naam van het bestand te veranderen, zodanig dat er vlak voor de extensie ".mp4" géén spatie meer staat !
vanwaar heb je deze film vandaan .. want op spotnet staat deze niet vermeld .. mogelijk van een torent afgehaald !
denk ik ookIk ben even wat gaan rondkijken en vind van deze film inderdaad enkel HDCAM versies, dus de kwaliteit zal zo slecht zijn dat het de moeite niet loont. Vergeet dat ding maar en onthoudt vooral wat je hebt bijgeleerd.
gedaan en geprobeerd hij zegt telkens dat ik een XVID codex moet installeren
volgens mij virus gedoe, ik test wel een ander mp4 tot mkv maar dit zal lukken als het bij jullie lukt
ik betrouw deze film niet meer,
bedankt aan iedereen, heb weer veel bijgeleerd
nog een fijne zondag aan alle helpers
groetjes
marcel
hoi,
kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.
greets
ed