Audio mp4 omzet naar mkv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
hoi,

kent er iemand een goed gratis programma die mp4 omzet naar mkv bestanden, al die ik had van de vorige vraag vragen nu om een licentie aan te kopen.

greets

ed
 
hier de foto van powershell

5e638c5b377d0-in_%5Epower_shell.jpg


als onderste de film
Sorry voor de late reactie, het betreft dus een mp4 bestand.
Zou toch moeten lukken met Handbrake om dit om te zetten naar mkv.

Tenzij er een bepaalde vreemde codec gebruikt wordt met een Blueray bestand waarbij Handbrake niet overweg kan.

Helaas kan ik dit checken omdat ik niets met Blueray heb.
 
Aan allen, als de poster stelt dat hij het zo wil laten en het onderwerp wil afsluiten, wegens de moeite niet waard - stel ik voor dat we dat ook doen.
Ik zet er dus een slotje op ...
 
wil ik de TS er op wijzen dat hij mogelijk iets raars omhanden heeft...
de film blijkt een 1.36gb groot te zijn maar geeft maar 1.41minuutjes afspeelduur aan ..

Ashampoo_Snap_zondag 8 maart 2020_16h13m40s_007_.jpg


*heb verschillende betalende software gebruikt en geen enkele kon de film benaderen om deze om te zetten naar eender welke formaat ook géén enkele speler kon deze afspelen
 
ook formatfactory kon niet overweg met dit bestand.. ik ga hier een lijstje neer zetten van de programma's welke ik heb gebruikt om deze mp4 trachten om tezetten ..
dus om te beginnen werd het niets met FormatFactory , daarna heb ik Prism Video Converter Free voor thuis gebruik genomen ook deze kon er niets mee , daarna nam ik handbrake en ook deze gaf niet thuis aan ..zover de gratis tools ..effe vermelden dat ook de online converters het bestand niet konden benaderen ...
betreffende de aangekochte software heb ik eerst WinAVI All-in-One Converter genomen maar ook hier weer was er niets mee aan te vangen ..
vervolgens nam ik de ConvertXtoDVD maar ook deze kon er niets mee .. ook de Any Video Converter Professional kon er niets mee ..en vermoedelijk is het geheel bestand corrupt of beschadigd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan