Windows 10 mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb alle afleveringen van de handmaid's tale seizoen 3, ik heb daar de gepaste Nederlandse vertalen voor opgezocht, en als ik die met BS player pro afspeel loopt alles perfect op de laptop, film en Nederlandse ondertiteling.
Ik wil die nu bezien op mijn smart tv maar daar krijg alleen de film te zien Engels gesproken en bij de opties staat dat er geen ondertitels zijn.
Hoe moet ik die integreren.
Met VLC player ook direct film met Nederlandse ondertitels.

Bedankt,

Ed
 
"werkt niet "... daar kunnen we niet mee hé ...
  • wat is het gekozen protocol voor je sharing ?
  • wat doe je op de PC of server of NAS ?
  • wat doe je op de Box
  • wat verwacht je dan ?
  • en wat zie je om te zeggen dat het niet werkt ?
En dan zie ik misschien waar de fout zit - nu is het koffiedik kijken.
 
zal het morgen eens bekijken normaal op pc de windows en op de box ook en ik verwacht dat dan alles wat op mijn pc staat ik kan zien op tv, heb al met nas geprobeerd en met ntsf of zoeits. maar heb nu net een nieuwe avreciever denon en die moet ik nog installeren. weet je morgen meer te zeggen dank
 
ja ik ben toch niet onvriendelijk ik zeg je zelfs dank, maar ik heb nu momenteel geen tijd sorry als het niet vriendelijk overkwam, was helemaal niet mijn bedoeling, wou het kort uitleggen sorry
 
ja sorry Lucky, ik moet ergens iets verkeerd gelezen hebben zo iets in de aard van jullie zijn er toch om te helpen
op dit forum etc, of in een ander item
ik neem mijn woorden terug, ligt misschien aan mijn ziekte.
even goede vrienden
ed
 
Einglijk heel simpel.
Op de pc deze server installeren serviio
En dan wat eenvoudige instellingen doen in het programma. Subs zelfde naam. Indien je bij Telenet bent en niet de laatste digicorder hebt kun je dan via deze de films prefect afspelen. Dan naar het menu gaan tandwieltje apparaten. En daar zie je de server staan.
Of wel op de tv zoeken naar netwerk en daar staat hij ook tussen.
En op het forum staat ook ergens een heel klein programmatje dat je pc niet in slaapstand laat gaan.
Bij interesse stuur anders een pb
 
Einglijk heel simpel.
Op de pc deze server installeren serviio
En dan wat eenvoudige instellingen doen in het programma. Subs zelfde naam. Indien je bij Telenet bent en niet de laatste digicorder hebt kun je dan via deze de films prefect afspelen. Dan naar het menu gaan tandwieltje apparaten. En daar zie je de server staan.
Of wel op de tv zoeken naar netwerk en daar staat hij ook tussen.
En op het forum staat ook ergens een heel klein programmatje dat je pc niet in slaapstand laat gaan.
Bij interesse stuur anders een pb
En met de nieuwste digicorder ?
 
Einglijk heel simpel.
Op de pc deze server installeren serviio
En dan wat eenvoudige instellingen doen in het programma. Subs zelfde naam. Indien je bij Telenet bent en niet de laatste digicorder hebt kun je dan via deze de films prefect afspelen. Dan naar het menu gaan tandwieltje apparaten. En daar zie je de server staan.
Of wel op de tv zoeken naar netwerk en daar staat hij ook tussen.
En op het forum staat ook ergens een heel klein programmatje dat je pc niet in slaapstand laat gaan.
Bij interesse stuur anders een pb

Ik gebruik ook al enkele jaren een ITX based server (pasieve cooling), met Linux en Serviio. Ben daar ook wel tevreden over, al moet ik zeggen dat de installatie onder Linux toch niet zo plug-and-play is om alle dependencies (en andere issues) op orde te krijgen. Eénmaal dat het draait wel geen probleem meer.
 
@mdc1756

Je moet de srt (of andere vorm van bestand met ondertitels) gewoon op je opslagmedium (USB-stick, NAS, portable hard disk, ...) opslaan in dezelfde folder als het mkv, avi, mp4, ... bestand en er zorg voor dragen dat het exact dezelfde naam heeft als het beeldbestand (op de extensie na uiteraard) ... Binnen de player kan je dan ondertiteling opzetten en de ondertiteling wordt weergegeven. Zijn er meerdere bestanden geplaats (vb. xxxxx_nl.srt en xxxxx_eng.srt) dan kan je kiezen wat je wil gebruiken.

Vergis je niet KODI, is eigenlijk een gans media-centrum met plug-ins, zoekmogelijkheden en downloader voor zowel films als ondertiteling, ...)
Indien niet beschikbaar in je app store zie http://kodi.tv

Neem zeker de handleidingen door of gebruik het forum ...

Dit inderdaad,

Het beste/makkelijkste is om met BS-Player de Subtitels in de gewenste taal te downloaden mits beschikbaar, zo niet zijn wij fan van de website: https://www.opensubtitles.org/ en gewoon de titel van het film bestand copy/paste naar de gedownloade .srt en beide in de zelfde folder.. dus niet de .srt in een folder en dan de folder in de map van het film bestand nee, de .srt los bij het film bestand en dan de folder met beide bestanden op een USB en dan zou het gewoon moeten werken allemaal.. Het kan wezen dat de .srt niet synchroon loopt aan de film en dit is iets wat je checkt nadat je de .srt hebt gedownload door de film te openen 50% ergens en dan te zien/horen of het correct gaat en zo niet probeer ik meestal een anderen .srt afijn ..Suc6 :) en veel kijk plezier!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan