Windows 10 mp4

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb alle afleveringen van de handmaid's tale seizoen 3, ik heb daar de gepaste Nederlandse vertalen voor opgezocht, en als ik die met BS player pro afspeel loopt alles perfect op de laptop, film en Nederlandse ondertiteling.
Ik wil die nu bezien op mijn smart tv maar daar krijg alleen de film te zien Engels gesproken en bij de opties staat dat er geen ondertitels zijn.
Hoe moet ik die integreren.
Met VLC player ook direct film met Nederlandse ondertitels.

Bedankt,

Ed
 
Je profiel is lokaal op de installatie - er is geen synchronisatie in de cloud of zo iets.
Je moet dus alle settings in je profiel op je PC ook aanbrengen in het profiel op je TV ... géén enkel verband door software zelf ...

En de bestanden moet je sharen over je netwerk of copiëren naar een externe harde schijf die je aan je TV koppelt.
 
ja ik heb een smart tv maar deze is een lg en die kan zelf geen kodi geinstalleerd krijgen daarom heb ik een tvbox gekocht om kodi op mijn tv te kunnen afspelen. hij is ook al een jaar of 8 oud en het is onmogelijk om daar kodi op te installeren zonder tvbox
 
Als je met die TV-box bedoeld wat ik denk dat het is, moet die box een aansluiting hebben voor een externe USB-schijf.
Ik heb daar ooit (voor mijn smart-TV er was) mee gewerkt en had daar een schijf van 1TB ingeplugd : werkt prima
 
de Android tv box T95 word niet meer verkocht en gebruikt tevens kodi 16.1 en de android versie 5.1 deze heeft maar 8 gb data opslag en maar 2gb werkgeheugen .. een verouderde versie dus ..
*onderwijl zitten we nu al aan kodi 18.8 leia ook de android versie zal nieuwer moeten zijn veronderstel ik dan de aanwezige 5.1
 
de android tv box t95 wordt maar al te goed nog verkocht!! ik heb zelfs die met de versie android 10.0 net gekocht en met 128gb data opslag en 4gb werkgeheugen. ik verwacht hier nu wel up to date info :cool: en ik kan er een externe schijf aansluiten maar doe het liever zonder. werkt met die externe maar wil het eenvoudiger
 
Er zijn maar 2 mogelijkheden hé / hoe je het ook bekijkt :
  • ofwel voeg je externe schijf toe - maar dat wil je niet
  • ofwel heeft die T95 een netwerkinterface en ga je naar een share op je netwerk
Wat zijn je bevindingen dan met die 2de optie ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan