Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantis

Steunend lid
Vip Lid
ik heb van een vriend een aantal disney-films als isobestand gekregen. Ik wil die graag omzetten naar een mp4 bestand zodat ik deze via een HD, gekoppeld aan mijn bleu-ray speler kan afspelen. Deze kan namelijk geeniso bestanden afspelen. welle freeware kan dit klusje klaren?
 
OK, maar dat aangeboden programma kan NIET overweg met een ISO als input... wel kan je converteren naar een ISO, maar geen invoer.

Zie schermafbeelding :
Convert van ISO.jpg
Ik heb dit al gedaan vanaf ISO naar MP4.
Uiteraard een ISO van een DVDfilm.
 
En toch kan het niet.
Een ISO is gewoon simpelweg niet te converteren.
Er zijn ISO's van Windows besturingen of volledige Office pakketten o.i.d. te downloaden, daar kun je toch ook geen film of wat anders van maken. Zo'n ISO bevat een totaal andere inhoud dat niet te converteren valt. http://www.pctuts.be/windows-recove...7-10-en-alle-office-versies-vanaf-2007-a.html


Wat dit soort programma's doen is de inhoud van een ISO converteren naar een ander formaat.
Dus als de inhoud van de ISO een volledige DVD is, zal dit programma van de aanwezige vob bestanden er een MP4 van maken. Soms heb je ook de keuze om er een avi of wat anders van te maken.
 
En toch kan het niet.
Een ISO is gewoon simpelweg niet te converteren.
Er zijn ISO's van Windows besturingen of volledige Office pakketten o.i.d. te downloaden, daar kun je toch ook geen film of wat anders van maken. Zo'n ISO bevat een totaal andere inhoud dat niet te converteren valt. http://www.pctuts.be/windows-recove...7-10-en-alle-office-versies-vanaf-2007-a.html


Wat dit soort programma's doen is de inhoud van een ISO converteren naar een ander formaat.
Dus als de inhoud van de ISO een volledige DVD is, zal dit programma van de aanwezige vob bestanden er een MP4 van maken. Soms heb je ook de keuze om er een avi of wat anders van te maken.

De vraag ging toch duidelijk hierover "een aantal disney-films als isobestand " Dus niet zomaar een ISO bestand. Maar een ISO van een filmbestand.
En dat is wat het programma doet.
 
Precies, dus de inhoud is hier een film die geconverteerd moet worden, niet het ISO bestand zelf.
Misschien hoeft deze film wel helemaal niet geconverteerd te worden en is na hem eruit gehaald te hebben direct afspeelbaar.
Converteren geeft soms nogal wat verlies en dat zou zonde zijn.

We hebben nog niet gehoord om wel bestandsformaat het gaat.

Een ISO is een virtuele CD of DVD waar je verder niets mee kunt aanvangen als je zoiets wilt gaan converteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan