Windows 10 mp4

Url werk niet meer
Kan je deze afspelen op uw smart TV?
Zip eerst uitpakken

Laatst bewerkt door een moderator:

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi Knoet,

Ik laat je na het weekend iets weten ben aan het werken nu
alvast bedankt.

ed

PhilipV

Medewerker
Forumleiding
Gewoon KODI uit de App Store van je SmartTV installeren ... kan je gewoon alle formaten met alle mogelijke ondertitels afspelen ... (en ophalen overigens)

loulouenjoske

Steunend lid
Vip Lid
Beste mdc1756, met Movavi Video Converter gaat het redelijk snel en is simpel te gebruiken (omzetten van bvb. mp4 naar mkv en nog zoveel andere bestanden)

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
amai ik krijg nogal oplossingen, veel werk na het weekend werken, ga dan vertrekken
ik laat jullie iets weten

ed

PhilipV

Medewerker
Forumleiding
@mdc1756

Je moet de srt (of andere vorm van bestand met ondertitels) gewoon op je opslagmedium (USB-stick, NAS, portable hard disk, ...) opslaan in dezelfde folder als het mkv, avi, mp4, ... bestand en er zorg voor dragen dat het exact dezelfde naam heeft als het beeldbestand (op de extensie na uiteraard) ... Binnen de player kan je dan ondertiteling opzetten en de ondertiteling wordt weergegeven. Zijn er meerdere bestanden geplaats (vb. xxxxx_nl.srt en xxxxx_eng.srt) dan kan je kiezen wat je wil gebruiken.

Vergis je niet KODI, is eigenlijk een gans media-centrum met plug-ins, zoekmogelijkheden en downloader voor zowel films als ondertiteling, ...)
Indien niet beschikbaar in je app store zie http://kodi.tv

Neem zeker de handleidingen door of gebruik het forum ...

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Beste mdc1756, met Movavi Video Converter gaat het redelijk snel en is simpel te gebruiken (omzetten van bvb. mp4 naar mkv en nog zoveel andere bestanden)

kan je een link sturen met de juiste site, er staan er zoveel links op, ik heb nu de versie 2020 afgehaald is dit juist

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
thanks knoet, ben bezig met uw programma, het loopt prima maar traag maar ik heb mijn mkv en ze spelen op tv af.

ed

Bovenaan Onderaan