Windows 11 Mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm. Alleen Telenet verwijderd zijn mails

Het heeft te maken met synchronisatie maar vind niet de optie die in te stellen op beide.
Gsm is android.

Als mijn laptop en AIO samen opstaan dan synchroniseren die twee zichzelf wel.

Groetjes
Ed
 
@mdc1756

Als mijn laptop en AIO samen opstaan dan synchroniseren die twee zichzelf wel.

Had in vorige post mss dit citaat van jezelf moeten toevoegen want die "synchroniseren" zich echt niet hoor.
Die laten enkel zien wat je laat staan, en wat niet meer nadat je het zelf handmatig gewist hebt, met welke van de 2 je ook gebruikt.

Als het synchronisatie zou zijn tussen al je toestellen zouden ze ook op je gsm weg moeten zijn.
Als je dat wil als je ze via webmail op AIO of laptop wist, denk dat niet zal lukken als ze op de gsm lokaal binnengehaald worden.
Dan zal je in de app moeten aanpassen dat die enkel online gaat lezen en niet je mails download en bijhoudt.

Dan kan je echter geen mails lezen zonder internetverbinding.
Worden ze in de app gedownload kan je wat er op je gsm staat altijd lezen, ook zonder internetverbing. Enkel de nieuwere krijg je dan niet binnen tot je weer internet hebt.

Simpelste oplossing zou nog zijn op je gsm ook enke webmail gebruiken.
Met welk toestel je het dan ook wist, is het ook weg voor de andere toestellen.
(Met het risicia je mss wel eens iets meer risico hebt iets te "verliezen" of het eerst een aantal dagen in de prullenbak laat staan alvorens definitief te wissen)
 
Simpelste oplossing zou nog zijn op je gsm ook enkel webmail gebruiken.
Dat is dus zoals ik het doe: in Yahoo kun je maximaal 50 postbussen toevoegen (ik heb er 2 toegevoegd) en als ik dan op de smartphone inlog via Firefox, is er dus geen synchronisatie-probleem. Je ziet gewoon de laatste stand van zaken in al je e-mail.
 
Dat is dus zoals ik het doe: in Yahoo kun je maximaal 50 postbussen toevoegen (ik heb er 2 toegevoegd) en als ik dan op de smartphone inlog via Firefox, is er dus geen synchronisatie-probleem. Je ziet gewoon de laatste stand van zaken in al je e-mail.
mooi gedacht maar het probleem is dat ze niet verwijderd zijn op mijn pc mijn mails lees van al mijn accounts zijn die weg van de pc maar niet weg van de gsm, behalve die van telenet, gaat dit veranderen als ik postbussen aanmaak?
 
als je mail accounts op je GSM op IMAP staan zie je daar de toestand van de mailserver en niet wat lokaal staat.
Als ze dus verwijderd zijn op je PC verdwijnen ze ook van de GSM.

Dat is hier al een paar keer en véél vroeger in de discussie gesteld maar je hebt nog steeds niets getoond van de settings gezien vanop je GSM. Dus ik denk dat dit topic in de ronde draait.
De meest recente berichtjes hier leiden je overigens af van het werkelijk probleem zoals je hebt gemerkt.

Dus : focus op het eigenlijke probleem en de settings zoals omstandig en herhaaldelijk uitgelegd. Als dit niet gebeurt kunnen we hier eindeloos doorgaan zonder tot oplossing te komen.
 
Waar slaat dat nu op ? De enige lijn die best gevolgd worden is de vraagstelling en probleem zoals de TS die formuleert.
En daar was ondertussen erg van afgeweken (nieuwe accounts maken ? nieuwe aliassen ? etc ... ) dus proberen we de discussie terug een beetje focus te geven .. niets meer !
 
als je mail accounts op je GSM op IMAP staan zie je daar de toestand van de mailserver en niet wat lokaal staat.
Als ze dus verwijderd zijn op je PC verdwijnen ze ook van de GSM.

Dat is hier al een paar keer en véél vroeger in de discussie gesteld maar je hebt nog steeds niets getoond van de settings gezien vanop je GSM. Dus ik denk dat dit topic in de ronde draait.
De meest recente berichtjes hier leiden je overigens af van het werkelijk probleem zoals je hebt gemerkt.

Dus : focus op het eigenlijke probleem en de settings zoals omstandig en herhaaldelijk uitgelegd. Als dit niet gebeurt kunnen we hier eindeloos doorgaan zonder tot oplossing te komen.
Ze worden dus niet verwijderd van de gsm laat dat duidelijk zijn.
Ik volgende week eens zoeken achter de settings, die van Gmail heb ik toch al gepost, waar die andere zitten moet ik nog zoeken.
 
Hallo PhilipV,

"De meest recente berichtjes hier leiden je overigens af van het werkelijk probleem zoals je hebt gemerkt".

Dat zijn dus de reacties die niet van u kwamen, die leiden af en waren dus niet goed.
 
Weet je ik kan u niet meer info geven dan in mijn eerste vraag, en als ik op de gsm op het icoontje Gmail klik die iedere Android gebruiker staan heeft
kan ik zoveel accounts toevoegen en mail ontvangen.
Ik moet niets instellen, alles gaat vanzelf
meer kan ik niet mee geven, alleen het feit dat ze niet spontaan gewist worden als ik ze heb gelezen op de pc en als ik ze eerst lees op de gsm zijn ze wel weg uit al mijn accounts op mijn pc, das alles.
laten we het stoppen het geraakt toch niet opgelost.

ik zoek zelf wel tot ik het gevonden heb want ik kan jullie geen info geven over wat jullie willen, er is er geen te geven,
sorry
bedankt voor de hulp alvast maar ik denk dat we vast lopen
 
Waar slaat dat nu op ? De enige lijn die best gevolgd worden is de vraagstelling en probleem zoals de TS die formuleert.
En daar was ondertussen erg van afgeweken (nieuwe accounts maken ? nieuwe aliassen ? etc ... ) dus proberen we de discussie terug een beetje focus te geven .. niets meer !
daar ben ik ook niet mee afgekomen, zo geraak ik er zeker ook niet meer aan uit, maar wel met goede bedoelingen geplaatst, tof van de mensen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan