Windows 11 Mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm. Alleen Telenet verwijderd zijn mails

Het heeft te maken met synchronisatie maar vind niet de optie die in te stellen op beide.
Gsm is android.

Als mijn laptop en AIO samen opstaan dan synchroniseren die twee zichzelf wel.

Groetjes
Ed
 
Soms gebeurd niet alles realtime.

Ligt er aan welke email client u gebruikt maar meestal zit er uiteraard ook ergens een knop verzenden/ontvangen. Daarna zal de post bijgewerkt moeten zijn.
Als dat niet lukt, sluit de mail client eens af en start het opnieuw op. Dan zou alles zeker bijgewerkt moeten worden.
 
telenet instellen is met imap of pop 3, wat betreft yahoo en outlook en gmail dat weet ik niet, ik moest gewoon accounts aanmaken in die tijd, jaren geleden, maar bij aankoop van nieuwe gsm, zet ik mijn backup van gmail terug en alles van de oude gsm staat terug op de nieuwe gsm, ik moet daar nooit iets aan veranderen.
Dit is jaren geleden, dus ik weet niet hoe je die andere accounts moet synchroniseren?
 
Ja maar als je een Gmail account aanmaakt moet je je daar allemaal niets van aantrekken anders zouden er weinig mensen zijn die nog mailen die weten niet wat IMAP of pop 3 is of een poortnummer ingeven. Ik zou zelf niet weten waar te veranderen, kan het wel zoeken natuurlijk

Zalig Pasen
 
... Ja maar als je een Gmail account aanmaakt moet je je daar allemaal niets van aantrekken anders zouden er weinig mensen zijn die nog mailen...
Geen idee waar je dat vandaan haalt ... is uiteraard niet waar maar je ziet maar : wat baten kaars en bril etc...

Eerst een vraag stellen en dan niet willen meewerken om geholpen te worden : weinig motiverend voor de helpers.
 
Geen idee waar je dat vandaan haalt ... is uiteraard niet waar maar je ziet maar : wat baten kaars en bril etc...

Eerst een vraag stellen en dan niet willen meewerken om geholpen te worden : weinig motiverend voor de helpers.
En niet willen meewerken zijn zware woorden, lijkt mij discriminatie,

If you knew everything then you were God, then show it where you can set it instead of your spells, sorry.
 
En niet willen meewerken zijn zware woorden, lijkt mij discriminatie,

If you knew everything then you were God, then show it where you can set it instead of your spells, sorry.
Kan aan mij liggen want ik ben God niet, maar zelfs na 5x lezen heb ik nog géén enkel idee waarop je hier zinspeelt.
Soit ...

Probleemoplossend denken - waarom niet gewoon antwoorden op de gestelde vragen ? Sedert #3 zijn we nog niets wijzer geworden daarover en kunnen we dus ook niet verder helpen.
 
altijd goed om aan te geven hoe je die mails leest op PC : webmail of mailclient ? IMAP of POP3 ?
bij telenet gaat het over IMAP, deze mails verdwijnen.
bij yahoo en gmail en outlook dit weet ik niet

Vandaag eens getest, als je de mails op de pc leest dan gaan ze op de gsm weg bij mijn telenet account, bij de andere drie blijven ze staan
Als ze je mails eerst op je gsm leest en ze verwijderd gaan ze op de pc bij alle accounts weg.
Dus het moet iets te maken hebben met synchronistatie?
Ben nu te mottig om verder te zoeken in de accounts naar de sync opties.

ik zoek verder

groetjes

ed
 
dat moet je dus eerst nakijken én alle accounts op IMAP configureren, anders kan je nooit weten of je nu kan syncroniseren of niet.
als jij dit kunt zeggen hoe dan is dit goed hoor, voor de rest zijn er nog niet veel vragen gesteld denk ik
De topicstarter heeft het over synchronisatie dus moeten we er van uitgaan dat we het hier over IMAP hebben. Tenzij hij synchronisatie wil en de pop3 instellingen gebruikt.
ja ik wil graag synchronisatie zodat ik niet nog eens mijn mails manueel uit mijn gsm moet verwijderen, dat is het
 
Misschien eens proberen om op je gsm alle mail-account te verwijderen, je telefoon herstarten en de accounts opnieuw te installeren in je mail (en één voor één eerst een testen op synchronisatie). Welke app gebruik je op je gsm voor je mail?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan