Windows 11 Mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm. Alleen Telenet verwijderd zijn mails

Het heeft te maken met synchronisatie maar vind niet de optie die in te stellen op beide.
Gsm is android.

Als mijn laptop en AIO samen opstaan dan synchroniseren die twee zichzelf wel.

Groetjes
Ed
 
Dat is idd. de cruciale vraag om iets zinnigs te kunnen zeggen... hoe lees je die mails ?

a) op PC : webmail ? thunderbird ? Outlook of een andere mailclient ?
b) op smartphone : webmail ? standaard mail app van je smartphone ? zo ja, welke ... of andere mailcliënt app ?
 
Nooit heb ik iets anders gebruikt dan Yahoo! Mail, met een kortdurende Outlook misstap.

Nooit heb ik mij bezig gehouden met IMAP of POP3. In de instellingen van Yahoo! Mail kan ik hierover niets vinden en misschien kun je er ook niets aan wijzigen. Ik denk dat het IMAP is, want het staat los van de eigen computer (aangezien het webmail is).

In Firefox heb ik synchroniseren ingesteld op: alleen bladwijzers en wachtwoorden. Over mail wordt niets gevraagd of gezegd.

Desondanks synchroniseert mijn Yahoo Mail! onmiddellijk en feilloos tussen computer en smartphone.

Volgens mij heeft het niet te maken met synchronisatie-instellingen: zowel op de computer als op de smartphone moet je- los van elkaar- in- of uitloggen bij Yahoo! Mail. Veranderingen moeten daardoor op beide apparaten zichtbaar zijn zodra ze hebben plaatsgevonden.

Als Yahoo! Mail niet synchroniseert is dit dus erg vreemd. Het gaat om ingelogd of uitgelogd zijn.

Een "app" heb je niet nodig als je inlogt via de browser.
 
Nooit heb ik mij bezig gehouden met IMAP of POP3. In de instellingen van Yahoo! Mail kan ik hierover niets vinden en misschien kun je er ook niets aan wijzigen. Ik denk dat het IMAP is, want het staat los van de eigen computer (aangezien het webmail is).

Als je de standaard installatie van je account doet is het bij Yahoo in IMAP... maar je kan het wel wijzigen indien gewenst.
In Firefox heb ik synchroniseren ingesteld op: alleen bladwijzers en wachtwoorden. Over mail wordt niets gevraagd of gezegd.

Uiteraard: Firefox is een browser, géén mailcliënt :ROFLMAO:

Volgens mij heeft het niet te maken met synchronisatie-instellingen: zowel op de computer als op de smartphone moet je- los van elkaar- in- of uitloggen bij Yahoo! Mail. Veranderingen moeten daardoor op beide apparaten zichtbaar zijn zodra ze hebben plaatsgevonden.

Er is idd. géén syncronisatie tussen de diverse apparaten onderling nodig of gewenst. Wat wel gebeurt is syncronisatie van elk apparaat met de mailserver van de account (welke dan ook...) en daarvoor moet alles in IMAP staan, op alle apparaten.

Als TS dat kan bevestigen zijn we geinformeerd : tot we dat weten en bevestigd zien is het koffiedik kijken waarom het bij hem ev. niet zo werkt.
 
Dat dit in een browser nogal logisch is hé ... "...In Firefox heb ik synchroniseren ingesteld op: alleen bladwijzers en wachtwoorden. Over mail wordt niets gevraagd of gezegd." ... Het is immers een browser, géén mailcliënt ...

Niks meer achter zoeken, trof mij als grappig ...
 
ik ver moet dat je dat bij Gmail hier moet instellen

1712001474810.png
 
Ben juist thuis, mijn schoonzoon (IT)
Woont niet dichtbij en kan mij niet helpen maar denkt dat het te maken heeft met IMAP Al mijn mails open ik met Gmail app op mijn gsm vind het ook raar maar het is toch zo, ik zoek verder, met jullie hoop ik en mijn schoonzoon als hij ooit de tijd vind, hij doet serverwerk
 
Nooit heb ik iets anders gebruikt dan Yahoo! Mail, met een kortdurende Outlook misstap.

Nooit heb ik mij bezig gehouden met IMAP of POP3. In de instellingen van Yahoo! Mail kan ik hierover niets vinden en misschien kun je er ook niets aan wijzigen. Ik denk dat het IMAP is, want het staat los van de eigen computer (aangezien het webmail is).

In Firefox heb ik synchroniseren ingesteld op: alleen bladwijzers en wachtwoorden. Over mail wordt niets gevraagd of gezegd.

Desondanks synchroniseert mijn Yahoo Mail! onmiddellijk en feilloos tussen computer en smartphone.

Volgens mij heeft het niet te maken met synchronisatie-instellingen: zowel op de computer als op de smartphone moet je- los van elkaar- in- of uitloggen bij Yahoo! Mail. Veranderingen moeten daardoor op beide apparaten zichtbaar zijn zodra ze hebben plaatsgevonden.

Als Yahoo! Mail niet synchroniseert is dit dus erg vreemd. Het gaat om ingelogd of uitgelogd zijn.

Een "app" heb je niet nodig als je inlogt via de browser.
in surf niet met mijn gsm met een firefox, als ikop de app gmail klik dan komen al mijn accounts zichtbaar, die staan altijd open
 
Ik surf niet met mijn gsm met een Firefox, als ik op de app Gmail klik dan komen al mijn accounts zichtbaar, die staan altijd open
In Yahoo! Mail kun je postvakken van andere providers toevoegen. In Gmail zal dat wellicht ook wel kunnen. Dan heb je geen "app" nodig.

Je logt gewoon in bij Gmail. Of bij Yahoo! als al je postvakken daar staan.

Of bij allebei of een van de twee naar keuze, dat kan ook nog.

Persoonlijk word ik niet goed van al die overbodige "apps". Het is mijns inziens een ziekte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan