Windows 11 Mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Als ik mijn mails op de pc gelezen heb zeker die van Yahoo en van hotmail en Gmail en ik verwijder die dan staan die nog altijd op mijn gsm. Alleen Telenet verwijderd zijn mails

Het heeft te maken met synchronisatie maar vind niet de optie die in te stellen op beide.
Gsm is android.

Als mijn laptop en AIO samen opstaan dan synchroniseren die twee zichzelf wel.

Groetjes
Ed
 
laten we het stoppen het geraakt toch niet opgelost.

... want ik kan jullie geen info geven over wat jullie willen, er is er geen te geven, sorry
bedankt voor de hulp alvast maar ik denk dat we vast lopen
Jouw beslissing uiteraard.
Maar bijdragen 35,36,50 en 57 leggen het nochtans tot in detail uit ... maar er werd nooit op gereageerd.
 
Neem mij niet kwalijk, PhilipV, maar bijdrage #35 begint al met: 1. **Open uw e-mailclient**.

Terwijl er dus geen e-mailclient is.
klopt gewoon hoor (wel heel de zin lezen!):

Een e-mailclient biedt de gebruiker functies om een e-mail te schrijven, te bewerken en aan te bieden aan een mailsever voor bezorging bij de ontvanger. De e-mailclient kan ook worden gebruikt om e-mail te ontvangen van een mailserver.
 
Hallo Aardbei,

Is een e-mail programma niet hetzelfde als een e-mail client?

Zelf heb ik geen e-mail programma en ook geen e-mail client.

Hetzelfde geldt voor de onderwerpstarter.

Je logt in, net zoals je inlogt bij PC Tuts.
 
Het is mogelijk dat men het slachtoffer is geworden van phishing.

In zo een situatie word een mailadres misbruikt om spam te sturen en worden alle antwoordmails automatisch verwijderd omdat
de "hacker" Webmail heeft ingesteld om alle antwoorden door te sturen naar een ander gehacked mailadres.

Verander eerst jouw wachtwoord: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/password/change.do

Kijk eens bij Telenet Webmail:
  • Klik op Instellingen
  • Klik op E-mail (staat onder het woord Accounts)
  • Zorg dat er bij het volgende geen e-mailadres staat: Ontvangen e-mails doorsturen naar
  • Zorg dat het volgende niet aangevinkt staat: Doorgestuurde e-mails niet bewaren in Inbox
  • Zorg dat het volgende niet aangevinkt staat: Verwittiging van ontvangen e-mails verzenden naar
  • Klik op Opslaan
 
Zoals reeds gemeld:

In mijn Yahoo e-mail account (bijvoorbeeld) staat niets over IMAP. Dus ook niet bij mdc.

Waarom wordt mijn vraag niet beantwoord?

Vraag:

"Hierboven schreef ik ergens: webmail is toch per definitie IMAP (want er komt niets op je computer).

Klopt dat?

Ik ben geen kenner op dit terrein".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan