Iphone mail niet te verwijderen op iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
heb een e-mail ontvangen van "Leukedeal" en die krijg ik langs geen kanten verwijderd.
Niet langs prullenbak,verplaatsen naar de map spam om zo te verwijderen ,mail springt altijd terug bij inkomende post.
 
Vroeger, jaren geleden, heb ik zulke mails weg gekregen door mails in groep te verwijderen.
Je selecteert de voorgaande mail, de bewuste mail en de volgende in een keer en je verwijderd die.
De andere mails kan je, indien gewenst, achteraf terughalen.
Ik weet niet of het nog steeds werkt, maar proberen gaat mee.
 
Dan is er dus geen probleem - aangezien je iPhone slechts een beperkte historische opslag heeft zal hij daar dus na verloop van tijd ook verdwijnen.
 
Dan is er dus geen probleem - aangezien je iPhone slechts een beperkte historische opslag heeft zal hij daar dus na verloop van tijd ook verdwijnen.
Wel een probleem,staat er al van 22/11/2020.Alle truken van de foor al geprobeerd,lukt mij niet.
 
Het gaat inderdaad om een veel langere periode ... als ik me niet vergis is het in mijn mail-app 6 maand of zo iets.
 
Heb je de laatste software update 14.4 os op iPhone staan .
Na deze update kon ik de e mail van leuke deal verwijderen
 
ik zelf gebruik mail van Apple niet ik gebruik daar voor Gmail app maar heb je al een uw prullenmand leeg gemaakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan