Opgelost Gmail adres niet te bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn gebuur geraakt op zijn smartphone niet meer aangelogd bij google. Haar inbox komt op haar telefoon tot 28 juli en dat is het. Als ik er een mail naar stuur kan die niet geleverd worden vind dit niet terug. Aanmelden lukt niet, emailadres bestaat niet. als ik een nieuwe account wil aanmaken met dezelfde naam zegt Google dat het in gebruik is. Heb nu een nieuwe aangemaakt op mijn computer maar ze is natuurlijk haar mails kwijt.
Als ze op haar telefoon haar gmail opent komt daar haar oud emailadres op die zal eraf moeten zeker, ben ook zo geen frequent gebruiker van een Android Smartphone en Gmail.
Kan het zijn dat ze haar Google account verwijderd heeft en deze niet meer te herstellen is?
 
Van alles geprobeerd, was van 28 juli dat ze geen mail meer binnenkreeg, heeft veel te lang gewacht natuurlijk, teruggevonden dat je enkel onlangs verwijderde zaken kunt herstellen tot max 30 dagen. Heb haar dus een nieuwe aangemaakt en de oude verwijderd, had toch niet zoveel mails, telefoon dient vooral om te bellen.
Mag een slot op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan