Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
antwoord daarop is zie #69 aub
als je de dvd geplaatst heb dien je de pc te herstarten ..
tijdens het opstarten word er in het bios post scherm vermeld welke toets jij dient aan te slagen om in de bios te geraken ...
in de bios dien jij aan te geven om op te starten vanaf de dvd ...tevens dien je dit ook te bevestigen met F10 en enter
na het aanklikken van enter zal de pc verder opstarten maar nu vanaf de dvd en hier kies jij dan voor herstel ...
Ik zou graag eerst proberen met herstel en zien of alles terug goed komt
grtn
al meerdere keren werd er je medegedeeld om op te starten vanaf de Win7 dvd en om zodoende een herstel te doen ...zie bericht 63
de computer zal dan opstarten met het windows7 schijfje
Als u een reparatie-installatie wilt uitvoeren van Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 of Windows Server 2008 R2, volgt u de volgende stappen:
- Sluit alle actieve toepassingen.
- Plaats de dvd van Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 of Windows Server 2008 R2 in het dvd-station van de computer.
- Klik in het installatievenster opNu installeren.
Als Windows de dvd niet automatisch herkent, voert u de volgende stappen uit:
- Klik opStart, en typ vervolgensStation: \setup.exein het vakZoekopdracht starten.
De tijdelijke aanduiding Stationvervangt u door de stationsletter van het dvd-station van de computer.- In de lijst metprogramma'sklikt u opSetup.exe.
- Klik in het installatievenster opNu installeren.
- Klik op Ga naar de meest recente updates voor installatie (aanbevolen).
- Typ desgevraagd de cd-code.
- Selecteer het besturingssysteem in "Windows installeren" pagina dat u wilt Upgraden of Intern installeren.
- Klik opJaom de licentievoorwaarden voor Microsoft-software te accepteren.
- Op het schermWelk type installatie wilt u uitvoeren?klikt u opUpgrade.
- Start de computer opnieuw op zodra de installatie is voltooid.
nu snap ik het eventjes niet meer hoor
zeg eens duidelijk wat ik moet doen voor herstelinstallatie aub