kieken10, je geeft aan dat je één en ander niet meer kan volgen in je topic dat ondertussen ook opgesplitst werd.
Dit en zeker ook het feit dat er andere problemen in je topic werden gepost maakt het er allemaal niet gemakkelijk(er) op, dat was trouwens ook voorspeld. Uit respect voor de topicstarter en de mensen die bijstand bieden denk ik dat het belangrijk is dat er GEEN nieuwe, soortgelijke of andere problemen in topics van andere mensen worden gepost: topics ontaarden met dergelijke aanpak immers in een waanzinnige kakofonie die op den duur helaas niemand meer kan volgen.
Ik ga proberen je hieronder een leidraad te geven om opnieuw de bomen door het bos te zien: probeer de tips stap voor stap uit en geef hier dan in je topic per tip feedback zodat de hulpverleners de stand van zaken weten. Mocht je een foutmelding krijgen bij het uitvoeren van één of andere tip: graag vermelding hiervan, een schermafbeelding is dan ook altijd welkom ter verduidelijking.
Voor alle duidelijkheid vermeld ik nog eventjes dat de woorden in het blauw linkjes zijn, als je erop klikt kom je op een pagina met meer info uit.
Ik begin met het samenvatten van je topic:
1: Lana postte
hier een tip, deze heb je uitgevoerd en het resultaat heb je dan ook
hier gepost, keurig geïllustreerd met een schermafbeelding. Als reactie op deze foutmelding heb ik in bericht 23 een tip gepost die verwees naar
deze info, welke helaas geen oplossing bleek te zijn.
2: ik postte
hier een link naar een ander topic waarin de topicstarter een gelijkaardig probleem had als jij. De topicstarter gaf aan dat zijn probleem is opgelost na het uitvoeren van de aangereikte tip. Blijft dus de vraag of die tip jouw probleem oplost?
3: er werd dan voorgesteld om een check te doen op de aanwezigheid van malware, deze werd dan ook uitgevoerd en je systeem werd clean bevonden.
4: DDragon80 stelde
hier een schijfcontrole voor, welke (denk ik) nog niet werd uitgevoerd, dat is me niet duidelijk. Lukt het om die schijfcontrole uit te voeren zoals voorgesteld?
5: Luc reikte
deze tip aan, werd deze uitgevoerd? Via de link in Luc's bericht kan je een hotfix downloaden.
6: Ik heb dan zelf
hier nog gevraagd om
een scan van de systeembestanden uit te voeren
7:
Deze tip kwam van Lana: een controle of de systeembeveiliging actief is op je systeem.
Tot zover dit overzicht, ik hoop dat bovenstaand overzicht je wat kan helpen om weer de weg te vinden in je eigen topic.
Het "to-do-lijstje" nu:
Begin eerst met puntje 7 in bovenstaande opsomming (controleren of de systeembeveiliging actief is) en post nadien zoals gevraagd je bevindingen.
Als tweede actiepunt ga je aan de slag met de tip van Luc, zie puntje 5 in bovenstaande opsomming: download en voor de hotfix uit. Post nadien je bevindingen.
Daarna (indien nog niet uitgevoerd) ga je aan de slag met de manuele schijfcontrole (zie punt 4 in bovenstaande opsomming). Post nadien zoals gevraagd je bevindingen.
Als vierde actie ga je aan de slag met de scan van systeembestanden (zie punt 6 in bovenstaande opsomming), post nadien je bevindingen.
Mocht er iets niet duidelijk zijn, loop je ergens vast, krijg je foutmeldingen: dan lezen we dat graag hier.
Succes bij het afwerken van het lijstje kieken10 !