Internet beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

MRMJC

Steunend lid
Vip Lid
Hallo allen,

Ik heb een betalende versie van G-Data Total Security die vervalt op 01/07.
De update stond ingesteld op AUTOMATISCH, wat ik niet wist, en heb gisteren pas
mededeling gekregen dat mijn factuur nog niet betaald was.
Maar, ik heb de indruk dat G-Data niet meer is wat het was 2 jaar geleden, je vindt het nergens meer terug in tests.
Nu zou ik ev. gaan voor Norton 360 DeLuxe.
Graag jullie ervaring, vooral voor G-Data.
Dank bij voorbaat.

Ik ben een hele grote fan van TA, maar over het verhaal van AV is er een site die maandelijks geloof ik heel veel AV's test en daar dan een lijst van maakt. Ben de site helaas vergeten. Daar komt ook vals positive aan bod. De defender scoort de laatste tijd steevast 6 van de 6 punten. Ik vrees dat TA nu de bal mis heeft geslagen hoor. Maar jij moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekend dat jij je goed voelt bij een betalend AV , moet jij dat vooral doen. Wij zullen u zeker niet tegenhouden.

De 'beveiligings'-keten is zo sterk als zijn zwakste schakel! En die schakel zijn we (gebruiker) meestal zelf helaas!
Nogmaals: bezint eer ge begint!
Dat is waar, als je enkel goed beveiligde sites bezoekt en in je mailbox nooit rare mails opent, heb je in principe geen nood aan een AV. Maar ik heb defender toch aanstaan voor het geval van een zwak momentje laat maar zeggen.

Dat is waar, als je enkel goed beveiligde sites bezoekt en in je mailbox nooit rare mails opent, heb je in principe geen nood aan een AV. Maar ik heb defender toch aanstaan voor het geval van een zwak momentje laat maar zeggen.
Zo eenvoudig is het niet. Er is blijkbaar ook een verkeerd beeld van goed beveiligde websites. Zoiets kan je niet weten als eindgebruiker...
Wees maar zeker dat een goed AV/security product of implementatie wel noodzakelijk is, ongeacht die 2 factoren. Er zijn er meer...

Ik ben een hele grote fan van TA, maar over het verhaal van AV is er een site die maandelijks geloof ik heel veel AV's test en daar dan een lijst van maakt. Ben de site helaas vergeten. Daar komt ook vals positive aan bod. De defender scoort de laatste tijd steevast 6 van de 6 punten. Ik vrees dat TA nu de bal mis heeft geslagen hoor. Maar jij moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekend dat jij je goed voelt bij een betalend AV , moet jij dat vooral doen. Wij zullen u zeker niet tegenhouden.
Kijk eens op #8

• Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan