Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik ben zodanig gewoon om Windows 11 te starten met mijn pincode, dat ik mijn wachtwoord vergeten ben, Bovendien in mijn nota’s vind ik ook niets...
Antwoorden
14
Weergaven
696
  • Gesloten
Ls Ik weet niet hoe te omschrijven maar: Als je iets wilt doorvoeren en geen rechten hebt dan wordt het scherm onduidelijk en donkerder waarbij...
Antwoorden
19
Weergaven
574
  • Gesloten
ik probeer in Telenet Webmail een afbeelding in het bericht onder mijn naan te plakken maar dat lukt niet
Antwoorden
7
Weergaven
504
  • Gesloten
Hoi, Met welk programma maak ik heb best een ISO aan van bestanden op mijn pc, heb al eens gezien op internet...
Antwoorden
8
Weergaven
447
  • Gesloten
Mijn toetsenbord is azerty en mijn Windows staat hierop ingesteld. Ik heb echter één programma dat de toetsenbordinstelling wijzigt in Spaans. Ook...
Antwoorden
2
Weergaven
225
  • Gesloten
Geachte, Sinds deze week nieuwe laptop nadat vorige de geest gaf na 12 jaar.Ik wil de nieuwe die ook bluetooth heeft,koppelen aan mn S8+,op de...
Antwoorden
3
Weergaven
249
  • Gesloten
Een aantal dagen geleden kon ik laptop niet meer verbinden via HDMI met het TV scherm. Het heeft altijd goed gewerkt maar plotseling vind de pc...
Antwoorden
18
Weergaven
682
  • Gesloten
Telkens ik een Win2Go wil aanmaken met windows 11 pro krijg ik deze foutmelding, heb speciaal een nieuwe ssd gekocht ze is wel nog zichtbaar in...
Antwoorden
4
Weergaven
352
  • Gesloten
  • Opgelost
de Windows mail schakelt nu over naar de nieuwe outlook als dus klikt op mail ziet ge de outlook en daaronder in mijn geval mijn Telenet mailadres...
Antwoorden
23
Weergaven
1K
  • Gesloten
is dit een goed product volgens de kenners...
Antwoorden
12
Weergaven
674
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan