Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Hoi, Telkens als ik mijn AIO opstart krijg ik een pop-up of de app ashampoo backup pro 17 veranderingen mag aanpassen aan de pc. Wat moet ik...
Antwoorden
16
Weergaven
490
  • Gesloten
Misschien een domme vraag, maar als ge in Windows 11 een dokument opsloeg kon je bij dokumenten kiezen voor een submap maar in Windows 12 kan dat...
Antwoorden
13
Weergaven
305
  • Gesloten
De HDD met mijn programma's is niet meer te openen en daar stond het programma Jasc animation shop 3.11. Ik gebruik dat veel maar kan het nergens...
Antwoorden
7
Weergaven
270
  • Gesloten
Van de GB 128 heb ik nog maar 114 GB op mijn usb-stick. Ik heb verborgen bestanden aangezet. Werkt niet. Het programma Recuva geïnstalleerd en...
Antwoorden
23
Weergaven
782
  • Gesloten
Besten, Ik heb gelezen dat "Miracast" automatisch is geïnstalleerd in W11. Maar waar kan ik dit vinden ? Hoe kan ik dit activeren ? FLAMINGO...
Antwoorden
1
Weergaven
213
  • Gesloten
Krijg de update niet om up te graden naar de laatste build. Is de reden dat mijn pc niet voldoet aan de eisen? Ga dus bij elke nieuwe build eerst...
Antwoorden
23
Weergaven
984
  • Gesloten
Is er iemand die weet hoe die nr. van de updates (KBxxxx) wordt toegekend ? Er zijn enkele vragen die bij mij opkomen... Is die nummering...
Antwoorden
2
Weergaven
197
  • Gesloten
  • Opgelost
hoe kun je die recente in 1 keer verwijderen , apart gaat maar dat is veel werk
Antwoorden
2
Weergaven
276
  • Gesloten
In de laatste Windows 10/11 versies is in Verkenner map 'Galerie' opgedoken. Deze map is voor de meerderheid gebruikers zonder nut. Lees hoe je...
Antwoorden
9
Weergaven
956
  • Gesloten
Microsoft Defender blijkt een van de slechtste presteerders in de AV-Comparatives-testsuite Blijkt uit dit artikel (zet erbij welbij dat dit een...
Antwoorden
4
Weergaven
405
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan