Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Halllo beste mensen, elke dag opnieuw verschijnt ongevraagd dit venstertje (zie bijgevoegde afbeelding) op het scherm van mijn Asus Laptop met...
Antwoorden
9
Weergaven
314
  • Gesloten
Wie binnenkort Windows 11 installeert, krijgt er voortaan niet langer WordPad bij. De kleine tekstverwerker verdwijnt in de nieuwste testversie...
Antwoorden
17
Weergaven
684
  • Gesloten
ik heb al jaren FB maar over een jaar of 2 raakte ik het kwijt op de pc , en omdat ik niet zo belegen was toen ( nu ietsje meer ) maakte ik een...
Antwoorden
2
Weergaven
209
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft en ben hem aan het instellen. Daarna komt het installeren van programmatuur aan de beurt. Win 11 Home. Pff...
Antwoorden
16
Weergaven
636
  • Gesloten
Hello, Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y) Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen...
Antwoorden
37
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo iedereen, Ik werk met Windows 11 Home…. Een upgrade van Win.10 naar de Win 11. Mijn computer is gecrashte en ik heb mijn Computer met een...
Antwoorden
33
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg nu al tweemaal deze mededeling, de eerste keer was dat de telefoonkoppeling net was bijgewerkt en nu deze Is dit iets nieuw...
Antwoorden
10
Weergaven
390
  • Gesloten
Hoi, We gebruiken google drive voor cloud opslag. Ik betaal €1.99 voor 100gig, de namen mogen gezien worden, anders moeten de beheerders ze even...
Antwoorden
62
Weergaven
2K
  • Gesloten
vroeger kon je met het knipselprogramma iets in de tekst markeren met een kleur fluo of een tekststuk omcirkelen, maar in het knipselprogramma...
Antwoorden
2
Weergaven
226
  • Gesloten
als ik in mijn Windows 11 en schermafbeelding opsla gaat het altijd naar PNG ik wil dat het JPEG is , dus moet ik iedere keer er op klikken en...
Antwoorden
16
Weergaven
718
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan