Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
als je in Windows 10 daar links op afb of dok. klikte kwam eronder dan in dezelfde rij al je afb of dok te voorschijn nu in Windows 11 is dat...
Antwoorden
13
Weergaven
524
  • Gesloten
Besten, Hoe kan ik "mapopties" openen in Windows 11 ? Flamingo :geek:
Antwoorden
8
Weergaven
426
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een Dell Optiplex 7410 en heb sinds vorige week dit probleem voor. Deze pop-up verschijnt als er updates van drivers zijn, of hij een...
Antwoorden
37
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi, Zijn er na 17/11 nog nieuwe updates geweest van windows 2023-11 Update voor Windows 11 Version 23H2 voor op x64 gebaseerde systemen...
Antwoorden
7
Weergaven
470
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/87739/microsoft-wil-niet-dat-je-het-windows-10-startmenu-terugbrengt-in-windows-11-en-komt-met-functie-die-dat-blok...
Antwoorden
1
Weergaven
305
  • Gesloten
ik heb altijd het icoontje van Windows mail op mijn bureaublad gehad maar met de nieuwe pc Windows 11 vind ik dat niet ik heb het wel al in de...
Antwoorden
4
Weergaven
309
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi , Als ik een programma installeer krijg ik meestal deze melding, deze die u nu ziet is van speccy, dat vormde een pua op mijn defender heb...
Antwoorden
15
Weergaven
767
  • Gesloten
iemand in het forum heeft me eens met een foto getoond wat ik moet invullen in rufus MBR en nog een andere optie ik dacht DDragen of wify maar kan...
Antwoorden
2
Weergaven
274
  • Gesloten
Hallo, Ik had graag een extra hdmi uitgang op mijn laptop. Een Asus Vivobook x512d, Ryzen 7. Ik heb al 3 USB3-HDMI adapters geprobeerd: een...
Antwoorden
9
Weergaven
551
  • Gesloten
Verkenner springt regelmatig naar voorgrond. Bijvoorbeeld : Ik open verkenner en laat deze open staan, vervolgens open ik google chrome of andere...
Antwoorden
1
Weergaven
389
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan