Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ben sinds kort over op Win 10, nog geen echte problemen tegen gekomen. Er is echter een ding dat ik niet wil en dat is dat Windows mij account...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste lezers, Eerst dit: kon geen plaats vinden waar ik mijn vraag kwijt kon; vandaar hier. Tot mijn verbijstering merkte ik dat het overgrote...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Wat moet ik denken van zo een mail? Ik heb de belangrijke gegevens verwijderd uit de afbeelding en de afbeelding opnieuw geplaatst . Lana
Antwoorden
1
Weergaven
916
  • Gesloten
Gaarne deelde ik mijn ervaringen m.b.t. het upgraden. In het begin was ik erg huiverig om over te stappen gezien mijn ervaringen met Win 8. Toch...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik kan windows 10 niet installeren krijg de melding deze pc biedt geen ondersteuning fout NX
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goeienavond, hoe moet ik het klaarspelen dat alles wat automatisch in mijn documenten komt en bij muziek, foto's enz, dit op een andere schijf...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo als ik app smart connect wil installeren op mijn pc zegt deze dat er geen apparaat is om de app op te installeren, maw kan installatie niet...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, De W7 is legitiem en de melding van reservatie is aanwezig (zie bijlagen). Opmerlelijk is dat het kadertje onderin rechts nooit in de...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
  • Gesloten
Vanmiddag kocht ik 2 64 GB micro HC kingston kaartjes. Ik wilde deze formatteren naar NTFS voor extra opslag op mijn laptop met windows 10. Ik...
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg een bericht op internet dat ik een boete moet betalen aan de staat van 100€ met Pay Save Card op de server...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan