Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Goedemiddag, ik kan sinds een paar dagen het startmenu niet meer openen, alleen met rechterkant muis dubbelklik en dan heb ik maar een beperkt...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
heb afgelopen week een update gehad w10 sindsdien weer opnieuw classic shell geïnstalleerd maar nu moet ik iedere keer na opstarten naar het...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik gebruik windows 10 al van wanneer ik de update kon doen, nog altijd tevreden; maar stel ik moet mijn computer defragmenteren ben ook windows 10...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste In windows 7 stonden de Iconen (Pictogram) BV Nero in blokje die je kon aanpassen in grote . Nu met Windows 10 stel ik ze in op grote zoals...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
ben sinds 11 u update naar windwos 10 aan het doen, blijft al uren hangen aan 99% voltooid uw upgrade wordt voorbereid
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik heb W10 geinstalleerd en ben nu op expeditie qua inhoud. In Instellingen - Systeem - OfflineKaarten - zie ik de mogelijkheid om...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo vrienden, Toch maar overgegaan van 8.1 naar W 10. Comp draait stukken langzamer en outlook geeft nu een foutmelding 1607. Kan iemand mij...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op mijn Asus Laptop die ik indertijd gekocht heb stond Windows Vista . Ik ben nu naar Windows 7 gegaan ( legaal ) en dan de update gedaan naar...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Na een update van win7 naar win10 zag ik dat er een bestand bij staat WINDOWS OLD, nu is mijn vraag of ik dat bestand mag verwijderen zonder...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste kenners ik kan Windows 10 niet downloaden mislukt iedere keer.Kan iemand een tip geven.Bedankt alvast.
Antwoorden
7
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan