Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, is het mogelijk een image te maken van een laptop met ssd schijf naar een externe harde schijf om nadien eventueel terug te zetten, idem...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen Qtex, mag ik hier verder op dit onderwerp een vraag stellen? Als men op deze manier te werk gaat, waarover beschikken we dan nog van...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen, Ik ben op de uitnodiging ingegaan om Windows 10 te installeren op de laptop HP. Dit was goed geslaagd. Nu wilde ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi, ik heb sinds eergisteren een nieuwe laptop met windows 10.nu begint dat ding te zeggen dat ik mijn opslag opgebruikt heb in one drive...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Ik wil graag een volledige back-up maken van mijn harde schijf C van mijn pc naar een externe harde schijf. Wat is de beste oplossing...
Antwoorden
1
Weergaven
933
  • Gesloten
eens een vraagje, mijn windows 10 is een upgrade vanuit windows 7. Bijgevolg is er ook wat "rommel" vanuit windows 7 gebleven. Ik zou eens een...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn kleinzoon wil bepaalde pictogrammen op zijn bureaublad verplaatsen. Maar telkens hij opnieuw opstart, staan ze terug in de vorige positie...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
na via computertaal vandaag download gedaan te hebben van back up programma aesus en terug verwijdert te hebben met geek uninstaller plots nieuw...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik stel vast dat ik geen eigenschappen van snelkoppelingen kan bekijken. Hoe kan ik dit oplossen?
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste, Lap het is reeds zover : alles geblokkeerd. Vooraleer ik W10 zal installeeren op mijn desktop ben ik alle programma's aan het uitproberen...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan