Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb hier een link voor jou je kan deze best eens lezen en volgen om alles eens na te kijken of je zo kan vinden waar het zit
een heel werk om uit te leggen dus dank aan de poster van die pagina voor het werk de uitleg staat er voor Firefox IE en google chroom
PS: er staat in dat bericht ook een link om iets te downloaden dat moet je niet doen dus eerst alles lezen en zoeken
Hoe Verwijder Je Het Conduit Search-virus (Search.conduit.com) – Cookie Verwijderen
sucses
hier klopt iets niet in je bewering ..Na 5 j moet ik die dinges niet meer hebben. Vroeger , 2007 was deze nog een Vista en daar vind je nog steeds wat van terug. Dus moest die softonic of dvdvideosoft nog ergens wat verborgen sleutels hebben staan dan staat alles meteen terug op zijn vertrouwd plekje.
De laptop haperde al jaren bij een een heropstart. Niks of niemand vond iets en je zit met je laptop op pc banking. Dank voor de hulp.
indien jij er natuurlijk telkens voor gekozen heb om alles mee te nemen naar de volgende upgrade ...dan klopt je redenering ....daarom wil jij nu van al dat smerigheid afgeraken dien je nu de Windows 10 te vernieuwen zonder behoud van instellingen en bestanden zodoende dat je nu een verse zuivere Windows 10 verkrijgt en daarmee ook van alle restanten vrijgesteld word .hobbyman zei:Er blijft altijd wat achter denk ik op je laptop.