Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo mijn verkenner staat niet meer in mijn werkbalk dus ik heb een snelkoppeling gemaakt naar mijn bureaublad gemaakt . ik dacht als ik de...
Antwoorden
7
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo, ik heb een update gedaan voor mijn schoonzus van windows 7 naar windows 10 met behoud bestanden via haar lokaal account, alles ok, alleen...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Opstart probleem gevolg met een systeem crash. Nadat ik een image opnieuw had geïnstalleerd kreeg ik de melding dat het bootsysteem niet was...
Antwoorden
45
Weergaven
6K
  • Gesloten
Besten, Ik heb mijn laptop gebracht van W8.1 naar W10 (maar heb nog geen enkel programma geïnstalleerd) en zal binnen enkele tijd mijn desktop...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo ik heb 2 laptops,waar van er één geactiveerd is. de andere vraagt om geactiveerd te worden,maar geeft aan geen legale windows. hij doet wel...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Vrienden, ik hoop dat er iemand een oplossing heeft voor volgend probleem: Sinds enkele weken krijg ik wanneer ik dus een videoclip op het...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Wat is hier aan de hand dat ik verschillen toetsen niet kan gebruiken.
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, is het mogelijk een image te maken van een laptop met ssd schijf naar een externe harde schijf om nadien eventueel terug te zetten, idem...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen Qtex, mag ik hier verder op dit onderwerp een vraag stellen? Als men op deze manier te werk gaat, waarover beschikken we dan nog van...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen, Ik ben op de uitnodiging ingegaan om Windows 10 te installeren op de laptop HP. Dit was goed geslaagd. Nu wilde ik een...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan