Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Vandaag heb ik mij laten verleiden om een draadloze muis te kopen bij Kruitvat in NL, het was maar 4.99€ dus kan ik niet voor 5€ gefopt zijn. Nu...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
Ik heb een file verplaatst naar een uitwendige schijf. Daarna deze file proberen te verwijderen. dan krijg ik telkens de melding. Dit idem staat...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
De upgrade van W10 start niet. Moet te maken hebben met een domein?????
Antwoorden
16
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hi, Bij netwerkverbindingen(zie afbeelding) heb ik dus oa die ethernet TAP-Windows Adapter V9#2(groene lijn),(zou van openvpn zijn ,heb ik...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik windows mail(win10) instellen voor het ontvangen en versturen van email ,ik ben telenet klant. en hoe emails importeren vanuit live...
Antwoorden
1
Weergaven
884
  • Gesloten
Hallo beste vrienden. Met het overschakelen naar Windows 10 ben ik Media player kwijt .foetsie weg! Wat kan ik hier in de plaats downloaden in het...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bij deze instelling werkt norton internet security meestal niet meer,start niet mee op, heb bij vrienden geinformeerd en hebben hetzelfde...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, na upgrade van vista naar windows7 ontbreekt de driver voor de coprocessor van mijn Acer M1641 desktop met Geforce Experience. Vooraleer...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vriendin wil upgraden naar Win 10 maar krijgt volgende foutmelding : 0x8000000a Wat kan er nu gedaan worden?
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoe kan je met Win 10 proberen op te starten in veilige modus als er in de gewone modus niet kan opgestart worden. Met Win 7 was dit met F8. Met...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan