Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik heb een herstel installatie moeten doen van windows 10 en daarom veel programma's opnieuw moeten installeren.
Nu heb ik al verschillende versies van ITUNES geprobeerd te installeren, zowel de nieuwste als oudere versies, maar geen enkele versie wil lukken.
De foutmeldingen varieeren zo erg dat ik ze niet kan allemaal kan opnoemen.
Ik heb telkens de iTunes versies verwijdert met max uninstaller en zelfs handmatig achtergebleven mappen verwijdert.
Een van de foutmeldingen is: apple application support was not found.
of bijvoorbeeld: de exe file doet het niet waardoor het programma niet gestart kan worden.

Heeft iemand misschien een tip voor me wat ik anders nog kan doen.

groetjes
Sonia1965;)
 
heeft de kaspersky zelf geen zelfbescherming tegen het uitschakelen wat dus het uitschakelen eigenlijk teniet doe ...m.a.w het tijdelijke uitschakelen word dus opgeheven !
*ik weet dat Avast zo een module heeft maar van de Kaspersky ben ik niet 100% zeker .
 
de Kaspersky heeft dus ook een zelfbeschermings module en deze dien jij dan ook uit te schakelen ...

Zelfbescherming van Kaspersky Anti-Virus is standaard ingeschakeld.
U kunt, indien nodig, Zelfbescherming uitschakelen.
Kaspersky Anti-Virus Self-Defense uitschakelen.
Open het venster met de programma-instellingen.
Selecteer de component Zelfbescherming in het onderdeel Geavanceerde instellingen links in het venster.
Vink het vakje Zelfbescherming inschakelen uit rechts in het venster.

is het je niet duidelijk dan kijk je best hier eens naar ... How to enable or disable Self-Defense in Kaspersky

**nadat de iTunes dan geinstalleerd is dien je dus de zelfbescherming terug aan te zetten !
 
Alles verwijdert met Max uninstaller. Toen bescherming bij Kasperksy uitgeschakelt en installatie weer opgestart (als administrator)
Ik krijg toch de meldingen
Net geprobeerd als administrator te installeren, maar ook hier dezelfde foutmeldingen.

1: Microsoft.VC80.CRT.TYPE="win32"version=8.0.50727.6 195"PublivKeyToken= "1fc8b3b9a1e18eb"ProcessorArchitecture="amd64"
2: Service "Apple Mobile Device Service failed to start. Verify that you have sufficient privileges to start system services (dit negeer ik, want een andere optie is er niet)
Als hij klaar is met installeren dan krijg ik de melding: Apple Application Support not found, please uninstall ITunes and re-install. Error 2 (windows error 2)

Als ik met Max Uninstaller alles weer verwijder dan staat er wel een app bij van de Apple Application Support.
 
gebruik je de Windows 10 64bit ....
dan zal ik eens nagaan wat er allemaal geinstalleerd word tijdens het installatie proces iTunes ...
*de opmerking dat je zogezegd niet de rechten heb om deze service te starten krijg je enkel nu bij ITunes ...deze melding heb je nooit eerder gekregen veronderstel ik ...!

ik heb hier juist weer alles verwijderd van iTunes op de virtuele Windows 10
daarna het systeem herstart en iTunes opnieuw geinstalleerd ...
nu viel het me pas op dat alhoewel ik dus een 64 bit systeem draai er zowel in de program files (86) als in de Program Files dezelfde mappen aangemaakt worden ...
hier een paar afbeeldingen om te vergelijken ...

3e72a714d6-Ashampoo_Snap_2016.09.10_12h49m26s_021_.png


3e75258cb8-Ashampoo_Snap_2016.09.10_12h53m33s_025_.png
 
Ja klopt, is mij ook al opgevallen. Ik heb dus ook de mappen uit BEIDE program files verwijdert. Ook dit heeft niet geholpen.
Op internet ben ik wel tegen gekomen dat de melding: Apple Application Support not found, Error 2( windows error 2) blijkbaar vaker voorkomt.
Alleen de melding: Microsoft.VC80.CRT.TYPE="win32"version=8.0.50727.6 195"PublivKeyToken= "1fc8b3b9a1e18eb"ProcessorArchitecture="amd64" is niet te plaatsen.
 
dus alles wat je zie in de door mij geplaatste afbeeldingen is hetzelfde als bij u .. hier ontbreekt niets !
en toch krijg je het niet werkende ...
ga eens in systeembeheer naar de services toe welke je vermeld zie staan in de onderstaande afbeelding en zet deze dan hetzelfde ...

3fe7dca62a-Ashampoo_Snap_2016.09.10_14h31m49s_026_.png
 
Ik zal dit zo snel mogelijk proberen. Ik moet nu even stoppen ermee want ik krijg er hoofdpijn van. Hartstikke bedankt dat je zo meedenkt en zoveel moeite doet voor me. Toppie! Ik meld me waarschijnlijk morgen weer.
 
Goedemorgen, Ik heb alle mappen nagekeken en ik mis: APPLE APPLICATION SUPPORT in program files>common files>apple ( maar daarvan krijg ik tenslotte ook de foutmelding)
in de map: programfiles (86x)>common Files>bonjour heb jij een file staan namens: dns_sd.jar
Bij mij staat: dns_sd (dus GEEN jar erachter.

in het systeembeheer services mis ik het bestand APPLICATION MANAGEMENT
 
Het vreemde is dat er GEEN enkele versie van ITunes werkt. Zowel oudere als nieuw versies. Maar bedankt voor het meedenken.
Weet jij toevallig of ik met spotify ook een Ipod kan aansluiten en instellen, of een ander programma waar ik met mijn Ipod terecht kan?
 
fijn dat het je dan als nog gelukt is en dat je dit hier meedeeld ...
daar had ikzelf dus niet aangedacht omdat deze Microsoft Visual C++ hier dus al aanwezig waren ...raar is dat jij dus de Microsoft Visual C++ 2005 SP1 vernoemd ...
deze is hier niet aanwezig ...

Ashampoo_Snap_2016.09.12_18h12m40s_001_.jpg
 
Nou raar of niet, het werkt wel :p.
Ik heb de oplossing via de iTunes hulp community. Ik moet toegeven dat ik zo'n "oud" service pack ook niet had verwacht. Maar alles werkt naar behoren,
zelfs de mobile devices melding is nu weg.
Nogmaals bedankt voor het meedenken en reageren.
We kunnen dit topic afsluiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan