Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik heb een herstel installatie moeten doen van windows 10 en daarom veel programma's opnieuw moeten installeren.
Nu heb ik al verschillende versies van ITUNES geprobeerd te installeren, zowel de nieuwste als oudere versies, maar geen enkele versie wil lukken.
De foutmeldingen varieeren zo erg dat ik ze niet kan allemaal kan opnoemen.
Ik heb telkens de iTunes versies verwijdert met max uninstaller en zelfs handmatig achtergebleven mappen verwijdert.
Een van de foutmeldingen is: apple application support was not found.
of bijvoorbeeld: de exe file doet het niet waardoor het programma niet gestart kan worden.

Heeft iemand misschien een tip voor me wat ik anders nog kan doen.

groetjes
Sonia1965;)
 
Probeer eens alle beveiligingsprogramma's uit te zetten als je iTunes gaat installeren.
Zorg wel dat je eerst de installaties van iTunes die je eerder geprobeerd hebt te installeren verwijderd hebt.
 
Helaas niet gelukt. tijdens het installeren al foutmeldingen. oa. apple application support was not found
en mobile device foutmelding, die melding kan ik alleen negeren en dan gaat hij verder.
Is het een idee om windows 10 nogmaals opnieuw te her-installeren?
Ik heb bijvoorbeeld ook bij het opstartscherm geen knop meer om opnieuw op te starten, die er voorheen wel gewoon was.
 
ik heb hier juist op een virtuele Windows 10 iTunes kunnen installeren en dit van de eerste keer ..zonder foutmeldingen of wat dan ook ... kan hem ook gebruiken maar aangezien ik geen log in gegevens heb om me dus in te loggen kan ik enkel dus uit mijn eigen muziek collectie muziek aan toevoegen ...
de versie welke ik opgehaald heb is ITunes 12.4.3 voor Windows (x64) vanaf deze link
Ashampoo_Snap_2016.09.09_20h37m44s_006_.jpg
 
Net geprobeerd als administrator te installeren, maar ook hier dezelfde foutmeldingen.
1: a later version of apple application was already installed.
2: Microsoft.VC80.CRT.TYPE="win32"version=8.0.50727.6195"PublivKeyToken= "1fc8b3b9a1e18eb"ProcessorArchitecture="amd64"
3: Service "Apple Mobile Device Service failed to start. Verify that you have sufficient privileges to start system services
Als hij klaar is met installeren dan krijg ik de melding: Apple Application Support not found, please uninstall ITunes and re-install.

Als ik met Max Uninstaller alles weer verwijder dan staat er wel een app bij van de Apple Application Support.

Ik weet het nu echt niet meer
 
gebruik je de Windows firewall of eerder een andere ..indien je dus een beveiligings pakket gebruikt met een eigen firewall dan kan het best zijn dat de setup van iTunes word tegengewerkt ... heb deze op de virtuele Windows 10 al 4x effectief verwijderd en 4x opnieuw geinstalleerd na een herstart kreeg nog geen foutmelding hier ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan