Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Wat heb ik nu voor?
Ik wou terugkeren naar een herstelpunt en dan ging ik dus in Instellingen naar Geavanceerde Opties voor herstel en ik kreeg maar één venstertje voor Opstartinstellingen..!
Op de foto's zie je duidelijk de twee pijlen waar ik de twee vensters verwachtte:
Foto 1 waar ik Problemen oplossen met Geavanceerde Opties heb geklikt:
problemen.jpg
en
foto 2 waar de twee mogelijkheden ontbreken:
problemen2.jpg

Ik ben toch niet gek?
 
er ontbreken gewoon een paar keuze schermen bij u .. dit heeft inderdaad niets te maken of er nu wel of niet een herstelpunt aanwezig is .... stel dat er geen herstelpunt zou zijn dan kreeg je daar dan ook gewoon een melding van dat systeemherstel starten vermits het terug plaatsen van een herstelpunt niet mogelijk is .. nu de reden waarom er een paar keuze schermen ontbreken bij u ontgaat me hier nu wel ... heb je systeemherstel nog eens opgestart nadien want of het is een bug of je herstelpartitie van 450Mb is beschadigd !.

Ashampoo_Snap_2016.09.10_10h49m52s_007_.png

Ashampoo_Snap_2016.09.10_10h55m21s_008_.png

Ashampoo_Snap_2016.09.10_10h56m43s_009_.png
 
Als je niet zo direct ziet waaraan het ligt, zal ik het zeker ook niet vinden.

Dus zal ik maar mijn vertrouwde Paragon ter hulp roepen om een Image terug te zetten, aangezien ik er nog een heb van 4 september.

WW
 
ik vroeg je om eens opnieuw te proberen ...kan immers een tijdelijke bug geweest zijn ...als het nogmaals gebeurde dan denk ik eerder dat je herstelpartitie beschadigd is ... in dat laatste geval kun je dan het herstel partitie verwijderen en er een andere neer zetten ...
 
Ik heb eerst gedaan wat je voorstelde, maar niets aan te doen. Herstelpunten verwijderd, een nieuw aangemaakt. Ook een Systeemkopie nieuw gemaakt.
Het bleef het zelfde.

Mijn nood-image teruggezet en nu is alles OPGELOST.

We kunnen niet genoeg aandringen aan iedereen om toch regelmatig een Systeemkopie of een Image te maken. Dat lost uiteindelijk alles op.

Bedankt voor je voorstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan