Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Hallo beste mensen, Vroeger had ik het video bewerkings programa, Moviemaker van Microsoft. Net als vele anderen ex-gebruikers hiervan, mis ik...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Af en toe zie ik een film waar de ondertitels ontbreken. Als je verder kijkt met Mkvtoolnix Gui zie je de ondertitels formaat vobsub. Die...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, wie weet voor mij, een niet evaren gebruiker, een (lefts gratis) programma om een gemakkelijk een DVD te rippen. Ik hoor het...
Antwoorden
19
Weergaven
816
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn dochter stuurde mij een digitale familiefoto, waarvan ze niet weet waar en wanneer die werd getrokken, noch door wie. Mogelijk is de foto...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste mensen, Voor mijn Vegas programma was een belangrijke update. Download geen probleem maar bij de installatie van de update krijg ik steeds...
Antwoorden
17
Weergaven
966
  • Gesloten
goede morgen, enkele weken geleden heb ik een vraag geplaatst op dit forum ,aangaande SD kaartje dat beschadigd zou zijn ...foto's die even...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
Zelf maak ik geen foto’s. (Geen camera aanwezig). De Digitaalgids nieuwsbrief van de Consumentenbond raadde het programma SmillaEnlarger aan...
Antwoorden
15
Weergaven
886
  • Gesloten
Sedert jaar en dag hebben wij een onverslijtbare Panasonic DMR die reeds bijna 20 jaar lang feilloos TV-programma's op harde schijf zet, en indien...
Antwoorden
15
Weergaven
692
  • Gesloten
Nogmaaals zelfde fenomeen. Ik heb een film met ondertitels staan op mijn pc. Daar speelt alles normaal af inbegrepen ondertitels. Ondertitels...
Antwoorden
15
Weergaven
636
  • Gesloten
hallo ik wil graag 12 foto's op een A4 blad afdrukken. helaas gaat de wizard afdrukken maar tot 9 foto's wie kent er een gemakkelijk programma...
Antwoorden
13
Weergaven
796
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan