Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Ik heb al een jaar een video in mijn pc staan (MTS-formaat) die alleen bestaat uit losse MTS-fragmenten, opgenomen met een Sony FDR AX-33...
Antwoorden
56
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik slaag er niet in om te selecteren op een Android Smartphone en dus ook niet om het beeldmateriaal te copiëren op eenvoudige wijze. Zie meer...
Antwoorden
49
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb een film met resolutie 3840X2176. 11.6GB groot. Speelt perfect af met ondertitels op mijn pc. Dit gaat niet op mijn huistv. Die is maar...
Antwoorden
37
Weergaven
938
  • Gesloten
IK heb de Himedia q8 Pro Als ik hem opstart in mediacenter zie ik de sd kaart in plaats de HDD. Paar keer al een kouwe reset gedaan en de nieuwste...
Antwoorden
33
Weergaven
786
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo alemaal Ik heb 2 vragen: 1 Ik heb een serie op dvd staan op de pc, als ik die afspeel met vcl zie ik bij alle dvds een hoofdmenu behalve...
Antwoorden
32
Weergaven
867
  • Gesloten
Ik heb een aantal jpg (jpeg)-bestanden die alleen een wit vierkant vertonen. Ze zijn dus corrupt. Is er een gratis programma waarmee ik eerst kan...
Antwoorden
30
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb me een webcam Nortec USB webcam 1080P aangeschaft bij Action. Ben op zoek naar programma om te chatten met kennissen. Géén datesites of...
Antwoorden
28
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een film met Engelse ondertitels. Die heb ik met SubtitelEdit laten vertalen naar Nederlands. Mooie leesbare SRT file. Nu wilde ik met...
Antwoorden
25
Weergaven
817
  • Gesloten
hallo hoe kan ik het beste een mkv bestand op een dvd branden wat voor software ben ik daar voor nodig alvast bedankt
Antwoorden
24
Weergaven
694
  • Gesloten
Hallo forum. Ik heb het volgende probleem: Ik heb een film 80 GB deze heeft subs en speelt ook af op mijn pc. Nu is dat voor een monitor groot...
Antwoorden
23
Weergaven
729
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan