Beeld Welk Video/Film bewerkings programma ? Moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Vroeger had ik het video bewerkings programa, Moviemaker van Microsoft. Net als vele anderen ex-gebruikers hiervan, mis ik dit programma nog steeds en ondanks dat ik al tamelijk veel andere video programma's heb geprobeerd. Waarschijnlijk omdat ik dit programma zo gewend was, heb ik tot op vandaag geen goede vervanger van Moviemaker kunnen vinden. Daarom zou ik het fijn vinden, wanneer iemand mij een op Windows Moviemaker gelijkend (in gebuiksgemak) progamma, zou kunnen adviseren. Ik hoor het nog graag.
Groetjes,
Cor Jansen
 
Ik vergat nog te vragen; Misschien kan iemand op dit Forum mij nog aan een versie van Windows Moviemaker helpen. In dat geval hoor het het (eventueel via privé post) nog bijzonder graag. Groetjes,
Cor
 
het is niet gegarandeerd dat deze download naar de wlsetup-web.ex ook de installatie van de moviemaker voort zet .. dit aangezien dat de moviemaker niet meer beschikbaar is voor de W10 en latere besturingssystemen .
 
Iederen nog bedankt voor de reacties. Voor Qtex; lijkt veelbelovend, maar installatie lukt uiteindelijk niet, zoals jijzelf al veronderstelde.
Voor Langepier; Dit is een programma, dat suggereert de orginele Moviemaker te zijn, maar is het niet. Kan overigens best een goed programma zijn, maar niet voor mij helaas.
Filmora, ook al geprobeert. Helaas niets voor mij.
Minitool Moviemaker, lijkt in de buurt te komen, maar moet ik nog verder testen...
Kortom, het blijft jammer dat de orginele Moviemaker niet meer beschikbaar is. Waarom Microsoft dat heeft gedaan ❓❓❓❓, blijft voor mij onbeghrijpelijk en ik denk velen met mij🤷‍♀️ Fijn weekend nog allemaal
 
Kortom, het blijft jammer dat de orginele Moviemaker niet meer beschikbaar is. Waarom Microsoft dat heeft gedaan
het rare is dat hier op de Win 11 de Windows moviemaker het nog steeds doet .. deze werd destijds behouden en meegenomen tijdens de upgrade .
Microsoft liet destijds ook verstaan dat al wie de moviemeaker bezat ook deze kon blijven gebruiken maar dat de download niet meer beschikbaar werd .
 
Ik weet niet of dit de juiste versie is
windows-movie-maker-2012.exe
effe geinstalleerd als proef
1677945768817.png
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch Andre Vb. Ik had alle hoop al opgegeven om Moviemaker nog ooit te kunnen gebruiken en ik heb hier écht al heel lang naar gezocht. Inmiddels heb ik hem geïnstalleerd en draait hij als vanouds. Geweldig en heel knap dat je dit hebt gevonden. Heel erg veel bedankt🙇‍♀️ en nog een fijn weekend gewenst. Mijn weekend kan niet meer kapot. Fantastisch.... Groetjes,
Cor
 
wees er op bedacht truus dat deze download site hier werd aangemerkt omwille van een mogelijke trojan ..
Ashampoo_Snap_zaterdag 4 maart 2023_18h37m35s_001_.jpg

Websites die gratis downloads van Movie Maker aanbieden, leveren niet het echte programma.
Bovendien kunnen deze downloads malware, virussen of verborgen kosten bevatten.
 
Ik ben ook fan van Malwarebytes geweest,
als ik de free versie eens laat scannen vind die niks.
Malwarebytes is soms te gevoelig mijn ervaring,
ik heb lang gewerkt met gekochte versie , nu niet meer, eens scannen is voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan