Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
Sedert donderdag fiber in huis. snelheid op gsm : 379Mbps down en 314Mbps up snelheid tablet : 382Mbps down en 335Mbps up en nu de laptop : 82Mbps...
Antwoorden
29
Weergaven
1K
  • Gesloten
[1] Ik zou eens willen weten als iemand al ervaring heeft over de procedure dat Proximus zou moeten volgen om de Fiberkabel door te trekken van de...
Antwoorden
28
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ben iemand die vaak met een brouwser in private modus surft om spam, of bv op youtube, te vermijden ik over dat onderwerp meer reclame, filmpjes...
Antwoorden
3
Weergaven
257
  • Gesloten
Waar kan in publisher 2016 kopen. Dus geen office pakket enkel alleen publisher. mvg.
Antwoorden
7
Weergaven
357
  • Gesloten
Bizar misleidend artikel... Er worden allerlei nadelen van het delen van Wifi aangehaald, omdat die makkelijk aantoonbaar zijn vb. het verlies van...
Antwoorden
0
Weergaven
311
  • Gesloten
waarom kan ik Winamp niet meer downloaden ? geeft aan error als ik op de download knop klik
Antwoorden
1
Weergaven
381
  • Gesloten
Binnenkort krijg ik een fiberaansluiting en mij wordt gevraagd waar de aansluiting moet geplaatst worden. PC en vaste telefoon bevinden zich in...
Antwoorden
9
Weergaven
510
  • Gesloten
Bij het downloaden van bestanden van WE-transfer krijg ik sedert een paar maanden iedere keer een fout melding dat deze mislukt is en het bestand...
Antwoorden
3
Weergaven
376
  • Gesloten
Hallo leden. Ik heb een backup terug gezet van 10 jr geleden. Nu kom ik vele url's tegen die allemaal zeggen [404, bestaat niet]. Is er een...
Antwoorden
12
Weergaven
833
  • Gesloten
Bestaat er een ad- blocker voor smartphones . Als ik bv. naar Sporza.be ga vliegen mij de pop-up vensters om de oren . Ge moet tussen die...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan