Internet Algemeen geen internetverbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een achtersel van betaling van internet van €150. Indien ik ze niet meteen betaal, dan krijg ik geen internet meer.
Mijn vraag is nu hetvolgende.
Als ik bij vrienden aanklop en vraag of ik met hun computer en met hun internet even mag naar mijn mails zien en eventueel een mail versturen en ook naar mijn bankgegevens kijken, zou dit mogelijk kunnen zijn?
Zonder intenetverbinding, kunnen wij dan ook nog geld afhalen?
Groetjes.

lees jij eens bericht #7 eens na en bericht #13 en ga eens voor een andere bril denkelijk is deze die jij draagt niet meer sterk genoeg !
Zijn de beheerders met ouder worden zoveel pissiger geworden? Vroeger was dit een aangenaam forum, maar nu zou je bang zijn om iets neer te pennen. Ik denk wel dat een goede bril jou beter zou passen dan voor mij. Je mag me gerust schrappen, ik heb een beter forum gevonden; een forum waar de beheerders de leden niet uitlachen, maar helpen.

Ik zie niemand iemand anders uitlachen, hoor ! Wel wijzen op het feit dat je jezelf constant tegenspreekt en daardoor je vragen en je verduidelijkingen onbegrijpelijk worden ...

Ik hoop voor jou dat ze bij dat andere forum evenveel geduld hiervoor zullen opbrengen...
Mocht na enige tijd blijken dat ze ook daar voortdurend in hun haar krabben in een poging om je te begrijpen, ben je hier altijd welkom en dat blijft zo ...

omdat jij zegt " mijn gsm is stuk " hier maak ik dan van dat deze niet meer te gebruiken is !
*ik veronderstel nu dat je gsm het wel nog doet maar dat het scherm stuk is of het klavier ...
geef dan eens aan wat er stuk aan is zodat er wat meer duidelijkheid is ..

omdat jij zegt " mijn gsm is stuk " hier maak ik dan van dat deze niet meer te gebruiken is !
*ik veronderstel nu dat je gsm het wel nog doet maar dat het scherm stuk is of het klavier ...
geef dan eens aan wat er stuk aan is zodat er wat meer duidelijkheid is ..
Je hoeft echt niets te veronderstellen. Ik heb geen vraag gesteld over het gebruik van de gsm, wel over internetverbinding.

Ik moei mij niet snel in een discutie , maar ik ga dit nu toch eens doen.
Beste @bernard, jij weet maar al te goed dat onze Q niet van de kwaadste is. In tegendeel, die mens heeft ook al heel erg veel meegemaakt en heeft al heel veel watertjes doorzwommen. Dat weet jij ook wel, je bent al lang genoeg lid hier om dit te weten.
Jij post hier u verhaal, dan is het wel normaal dat er op gereageerd wordt door de leden/ medewerkers/beheerders.
Dat dit niet altijd naar u zin is, dat is ook normaal, want jij staat met je rug nu tegen de muur. Ik weet helaas wat voor donkere dagen jij nu meemaakt, heb ook zo diep gezeten. Toen was het OCMW diegene die de achterstallige betalingen in goede banen geleidt heeft. Ik heb 7 jaar onder hun beschermende vleugels geleefd. De huur werd betaald, mijn electriciteit, gas en water en ik kreeg een klein beetje geld om eten en drinken mee te kopen en al de rest ging toen naar de mensen die ik nog geld moest.
Dit waren 7 helse jaren toen voor mij, maar ben dankzij hun er door geraakt.
Beste Bernard, ik zou zo zeggen ga eens naar die mensen in u gemeente of stad en als jij huurder bent gaan ze u zo goed en zo kwaad als het kan u helpen. Verwacht niet dat er meteen een nieuwe internet verbinding zal komen bij u thuis, het kan wel, maar dan ga je bv u TV abbo moeten laten vallen, of iets anders dat ze gaan wijzigen om u internet verbinding toch nog te kunnen hebben, verwacht dan ook geen proximus of telenet, want dit zijn de duurste, maar eerder scarlet of zo. Maar ik zou als ik u was toch eens bij het OCMW aankloppen.

Ik ben blij met wat u hier zegt, maar het OCMW is niet overal hetzelfde hoor. Hier helpt het OCMW enkel de vreemdelingen. Belgen worden hier niet geholpen en daar kan ik van meespreken. Ik moest een kleine herstelling aan mijn aanrecht laten doen en de rekening mocht ik doorgeven aan het OCMW. Nu zullen er hier weer mensen zijn die zullen beginnen bulderen van het lachen en opnieuw zeggen dat ik een leugenaar ben; maar het OCMW heeft de rekening niet willen betalen!! De reden? De som was te klein! Qtex ken ik ook zeer goed en reeds heel lang, want we hebben ook veel verteld over operaties en hoe hij de rugoperatie heeft doorstaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
@cve heeft over schuldbemiddeling, ik heb dit ook gehad dat is wel wat geruststellen omdat je weet dat er geen deurwaarder aan je deur kunnen staan, maar alles wat je wild kopen moet je over leggen toch bij mij zo
je verhaal @cve is herkenbaar

en waar ik woon, wonen er ook zo veel nieuwkomers

Inderdaad @bernard : je moet niet vragen aan OCMW om je schulden te betalen in jouw plaats : zo werkt dat niet ... (overigens ook niet voor nieuwkomers - en ik weet waarover ik spreek )... De oplossing ligt er voor jou in dat OCMW een dienst heeft die jou kan helpen om je schulden zelf te betalen en te bemiddelen met je schuldeisers (in deze dus Telenet).

Ik heb hier niet gezegd dat het OCMW betaalde voor mij, ze beheerden mijn inkomen en betalingen.
Het wordt een gewoonte : je hebt dat wel gezegd hoor !
Ik lees immers : "...maar het OCMW heeft de rekening niet willen betalen!! De reden? De som was te klein! ..."

zie je tussenkomst nr. #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan