Ik moei mij niet snel in een discutie , maar ik ga dit nu toch eens doen.
Beste
@bernard, jij weet maar al te goed dat onze Q niet van de kwaadste is. In tegendeel, die mens heeft ook al heel erg veel meegemaakt en heeft al heel veel watertjes doorzwommen. Dat weet jij ook wel, je bent al lang genoeg lid hier om dit te weten.
Jij post hier u verhaal, dan is het wel normaal dat er op gereageerd wordt door de leden/ medewerkers/beheerders.
Dat dit niet altijd naar u zin is, dat is ook normaal, want jij staat met je rug nu tegen de muur. Ik weet helaas wat voor donkere dagen jij nu meemaakt, heb ook zo diep gezeten. Toen was het OCMW diegene die de achterstallige betalingen in goede banen geleidt heeft. Ik heb 7 jaar onder hun beschermende vleugels geleefd. De huur werd betaald, mijn electriciteit, gas en water en ik kreeg een klein beetje geld om eten en drinken mee te kopen en al de rest ging toen naar de mensen die ik nog geld moest.
Dit waren 7 helse jaren toen voor mij, maar ben dankzij hun er door geraakt.
Beste Bernard, ik zou zo zeggen ga eens naar die mensen in u gemeente of stad en als jij huurder bent gaan ze u zo goed en zo kwaad als het kan u helpen. Verwacht niet dat er meteen een nieuwe internet verbinding zal komen bij u thuis, het kan wel, maar dan ga je bv u TV abbo moeten laten vallen, of iets anders dat ze gaan wijzigen om u internet verbinding toch nog te kunnen hebben, verwacht dan ook geen proximus of telenet, want dit zijn de duurste, maar eerder scarlet of zo. Maar ik zou als ik u was toch eens bij het OCMW aankloppen.