Internet Algemeen geen internetverbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een achtersel van betaling van internet van €150. Indien ik ze niet meteen betaal, dan krijg ik geen internet meer.
Mijn vraag is nu hetvolgende.
Als ik bij vrienden aanklop en vraag of ik met hun computer en met hun internet even mag naar mijn mails zien en eventueel een mail versturen en ook naar mijn bankgegevens kijken, zou dit mogelijk kunnen zijn?
Zonder intenetverbinding, kunnen wij dan ook nog geld afhalen?
Groetjes.
 
Ik ben blij met wat u hier zegt, maar het OCMW is niet overal hetzelfde hoor. Hier helpt het OCMW enkel de vreemdelingen. Belgen worden hier niet geholpen en daar kan ik van meespreken. Ik moest een kleine herstelling aan mijn aanrecht laten doen en de rekening mocht ik doorgeven aan het OCMW. Nu zullen er hier weer mensen zijn die zullen beginnen bulderen van het lachen en opnieuw zeggen dat ik een leugenaar ben; maar het OCMW heeft de rekening niet willen betalen!! De reden? De som was te klein! Qtex ken ik ook zeer goed en reeds heel lang, want we hebben ook veel verteld over operaties en hoe hij de rugoperatie heeft doorstaan.
Bernard, ik ben ook van Zwevegem. Dat weet je want ik ben nog bij U thuis geweest. Wat je beweert van het OCMW Zwevegem is staalhard gelogen.
 
Bernard, ik ben ook van Zwevegem. Dat weet je want ik ben nog bij U thuis geweest. Wat je beweert van het OCMW Zwevegem is staalhard gelogen.
Sorry Mik, ja, ik ken je nog hoor. Maar ik praat NIET over OCMW Zwevegen hoor; ik praat over OCMW Kortrijk en wat ik zeg is GEEN leugen. Spijtig dat ik dit bericht reeds lang heb verwijderd van de reactie van het OCMW. Ik zal je zelfs hier zijn naam geven en ik hoop dat hij als hij dit zou lezen in de grond zou zinken van schaamte. Hij noemt Sam. Ik heb hem terug geschreven dat het een echte schande is; ze helpen liever de vreemden dan hun eigen volk. Ik heb gelukkig een goede loodgieter en heb maar de faktuur moeten betalen zodra ik geld genoeg had. Dus was hij zelfs beter dan het OCMW.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan