Internet Algemeen

Een vraag over internet kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, al een paar dagen krijg ik geen info meer op bovenvermelde website; weet iemand iets meer over dit probleem? Dit onder Windows10/Firefox en...
Antwoorden
1
Weergaven
412
L
  • Gesloten
Het is nu al de 2 de keer dat ik op men smartphone Page can not be loaded van dit fourm tevoorschijn zie komen. Nadat ik wel die keren vervelende...
Antwoorden
4
Weergaven
286
  • Gesloten
Ik heb een canon Pixma ts 9150 printer en wil hem draadloos verbinden met mijn smartphone Hoe kan ik dit oplossen?
Antwoorden
6
Weergaven
499
  • Gesloten
Hallo beste Mensen, Via mijn Browser Chrome krijg ik de melding dat er 272 wachtwoorden die Chrome voor mij bewaard, gehackt zijn. Ik kreeg ten...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ls. Ik heb een nieuwe windows (10) opgezet vanwege problemen. Nu werk ik veel met newsleecher. Alleen hij pakt niet meer automatisch bestanden...
Antwoorden
3
Weergaven
498
  • Gesloten
Mijn C-schijf blijkt vol te zijn. Nu staat daar o.a. ook een map 'OneDrive' op. Deze is ruim 19,5 GB. Kan ik die naar een andere schijf...
Antwoorden
7
Weergaven
866
  • Gesloten
Naar aanleiding van een vloed van spam gisteravond en deze morgen zijn wij op zoek gegaan naar de schuldigen. Daarbij stoten we op een IP adres...
Antwoorden
30
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, als ik een laboresultaat wil downloaden van de site Ipatient, krijg ik de melding dat "Outlook" deze niet kan downloaden. Hoe zou ik het...
Antwoorden
17
Weergaven
781
  • Gesloten
Details: 0xF0 — The requested onion service descriptor can’t be found on the hashring and therefore the service is not reachable by the client...
Antwoorden
16
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik zou een domein willen registreren met ".be" extensie. Enkel en alleen het domein - meer heb ik niet nodig, geen hosting of mail service. Ik...
Antwoorden
2
Weergaven
269
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan